ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ LOGISTICS

ΑΠΟΨΕΙΣ

O κ. Γιάννης Καπετανάκης ξενάγησε το "L&M" στις εγκαταστάσεις της "Transcombi Express" στα Οινόφυτα.

Γ. ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ: ΟΣΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ, ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΟΥΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ

Ο ΔΙΕΥΘΥΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΗΣ “TRANSCOMBI” ΔΙΝΕΙ ΜΙΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟ “L&M” ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΖΗΤΗΘΕΙ

Καταπολέμηση της γραφειοκρατίας και επιτάχυνση στην υλοποίηση επενδυτικών προγραμμάτων προτείνει ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας ‘Transcombi” κ. Γιάννης Καπετανάκης, στη συνέντευξη που μας παραχώρησε. Με ιδιαίτερη σεμνότητα και σε διάλειμμα της εργασίας του, ο κ. Καπετανάκης μας ξενάγησε στις εγκαταστάσεις της εταιρείας στα Οινόφυτα και μας μίλησε για τις συνεργασίες, το επιχειρη...


Η ΙΔΕΑ, Η ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ Η ΜΑΧΗ

Η Julie Meyer είναι παράδειγμα της σχολής Αμερικανών επιχειρηματιών που εμφορούνται από ζήλο για δημιουργία, ακόρεστη δίψα για εργασία κι ακατάβλητη μαχητικότητα απέναντι στις δυσκολίες....

ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ…

Η εκδίκαση των ποινικών διώξεων για τη διέλευση των διοδίων χωρίς πληρωμή ανασύρει το θέμα του τρόπου τιμολόγησης των μεταφορικών υπηρεσιών....

Ο ΚΡΙΣΙΜΟΣ ΠΑΡΑΓΩΝ «LOGISTICS»

Η ολιστική αντίληψη για τα logistics, η οποία κυριαρχεί σήμερα στον πανεπιστημιακό χώρο αλλά και στην επιχειρηματική κοινότητα, δεν είναι κάτι αυτονόητο. Είναι κάτι που...

ΤΟ ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ ΚΙ ΑΣΘΜΑΙΝΟΝ ΘΗΡΙΟ

Η μελέτη του ιστορικού Brian Ladd είναι ένα απολαυστικό κείμενο για την ιστορία της αυτοκίνησης αλλά και για τις ποικίλες της επιδράσεις πάνω στον κοινωνικό ιστό και,...

Η ‘ΒΙΒΛΟΣ’ ΤΩΝ LOGISTICS

Ο σμήναρχος ε.α. Αναστάσιος Μπασαράς υπηρέτησε επί 25 χρόνια στην Πολεμική Αεροπορία σε θέσεις logistics και μετά την αποχώρησή του (1989)...

ΕΝΑΣ ΝΟΜΟΣ, ΜΙΑ ΘΕΩΡΗΣΗ

Η δημιουργία νομικού πλαισίου για την ίδρυση και λειτουργία των επιχειρήσεων logistics βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη. Το βασικό σκεπτικό είναι αυτό της ενιαίας...

ΕΝΕΡΓΕΙΑ- ΝΑΥΤΙΛΙΑ & ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

Η παγκόσμια συζήτηση για τις στενές και περίπλοκες σχέσεις της ενέργειας, της ναυτιλίας και του περιβάλλοντος έχει ανάψει καθώς νέοι κανονισμοί του International Maritime θαλάσσιας μεταφοράς πετρελαι...

WORKCELLS: ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΙ ΘΥΛΑΚΕΣ ΚΑΙ Η ΑΞΙΑ ΤΟΥΣ

Οι εργασιακοί θύλακες (workcells) είναι το νέο μοτίβο λιτής παρέμβασης στην παραγωγική διαδικασία. Ένας πάγκος εργασίας με μια κυλιόμενη...

ΕΙΔΙΚΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΖΩΝΕΣ

Οι πρόσφατες δηλώσεις του Olli Rehn ότι «Ειδικές Οικονομικές Ζώνες (ΕΟΖ) μπορούν να ιδρύονται στην επικράτεια των κρατών - μελών και οι επιχειρήσεις οι...

ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΑΞΗ

Ο σχεδιασμός, η οργάνωση και η λειτουργία των δημόσιων μεταφορικών συστημάτων είναι μια δημόσια πολιτική με οικονομική και κοινωνική...

Η ΑΣΕΒΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Η Ελλάδα μπαίνει με βίαιο τρόπο στην εποχή όπου η αυτοκίνηση δεν αντιμετωπίζεται με τη μεσσιανική αντίληψη του παρελθόντος. Βοηθούσης...

ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ

Τελικά θα αποφύγουμε την κατάρρευση; Το ερώτημα αυτό βασανίζει όλους τους Έλληνες. Για την ακρίβεια πρώτα βασάνισε τους διεθνείς δανειστές μας...

ΣΥΝΕΡΓΙΕΣ ΛΙΜΕΝΩΝ, ΟΧΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ

Η ιδιωτικοποίηση των οργανισμών λιμένων της χώρας σε εφαρμογή του μνημονίου έχει αποφασιστεί από το 2010. Οι προκαταρκτικές θεσμικές...

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ

Η χωροθέτηση των πρωτογενών, δευτερογενών και τριτογενών δραστηριοτήτων αποτέλεσε τον τελευταίο αιώνα τη βάση προβληματισμού για...

ΟΙ ΦΟΡΟΙ ΔΕΝ ΟΔΗΓΟΥΝ ΠΟΥΘΕΝΑ

Η έλλειψη παραγωγής και η μείωση κατανάλωσης δημιουργεί νέες ισορροπίες στην Ελλάδα. Η παροχή υπηρεσιών αρχίζει σιγά-σιγά να χάνει το αντικείμενο...

Η ΑΠΟΥΣΙΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΧΑΜΕΝΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Το σύστημα της εφοδιαστικής αλυσίδας αποτελείται από υλικά στοιχεία, όπως λιμάνια, μηχανολογικός εξοπλισμός, αποθήκες, μέσα μεταφοράς,...

ΟΙ ΚΡΙΚΟΙ ΜΙΑΣ ΚΑΙΡΙΑΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ

Η αξιοπιστία της εφοδιαστικής αλυσίδας είναι τόση, όσο ο πιο αδύναμος κρίκος της. Το αξίωμα αυτό ισχύει σε κάθε παράμετρο των Logistics. Έτσι, για τα...

ΠΕΡΙ ΙΙΔΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΩΝ Ο ΛΟΓΟΣ…

Οι ιδιωτικοποιήσεις που δεσμευτήκαμε να ολοκληρώσουμε ως χώρα είναι το κλειδί για την αύξηση της ανταγωνιστικότητας της...

ΤΟ ΝΟΜΙΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΗΘΙΚΟ

Η λειτουργία της πολιτείας βασίζεται σε δύο αλληλένδετες αρχές. Τη νομιμότητα και την ηθική. Όσο η νομιμότητα επηρεαζόταν από τις ηθικές...

Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ LOGISTICS ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΣ

O έλεγχος του κόστους Logistics γίνεται αποδοτικός όταν συνοδεύεται από έλεγχο οφέλους. Με τα Logistics μπορείς να έχεις μετρήσιμα μεγέθη για κάθε δραστηριότητα....

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΝΣΗ ΚΑΙ LOGISTICS

Πριν μερικές εβδομάδες, στη Σύνοδο του ΟΗΕ για το Κλίμα στη Ντόχα (Κατάρ), οι αντιπρόσωποι περίπου 200 κρατών συμφώνησαν στην παράταση του Πρωτόκολλου του Κιότο μέχρι το 2020...

Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΤΟΥ ΣΙΓΑΡΕΤΟΥ ΕΞΟΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ…

Το Δεκέμβριο του 1944 ο καπνέμπορος και καπνοβιομήχανος Ευάγγελος Παπαστράτος, ένας από τους σημαντικότερους Έλληνες επιχειρηματίες...

ΕΝΑΣ ΑΙΩΝΑΣ ΜΝΗΜΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ

Η βιομηχανική κι επιχειρηματική ιστορία στην Ελλάδα άνθησε μόλις πριν λίγα χρόνια όταν σημαντικά αρχεία άρχισαν να διασώζονται και να επεξεργάζονται από ιστορικούς....

ΔΡΟΜΟΙ ΓΙΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΔΙΕΞΟΔΟ

Η κοινωνία βρίσκεται αντιμέτωπη με ένα πολύ σοβαρό δίλημμα. Το να αντισταθεί στην ανάπτυξη σημαίνει να ρισκάρει την οικονομική και την κοινωνική κατάρρευση....

ΛΙΜΑΝΙΑ ‘ΠΥΛΕΣ’ ΚΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Το ‘λιμενικό προϊόν’ είναι ένα κατ’ εξοχήν ετερογενές προϊόν. Το ‘προϊόν’ αυτό διαπλέκεται, εντονότερα ίσως απ’ ότι άλλα αγαθά...

ΚΑΤΩ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ, ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ...

Οι γκραβούρες των αρχών του 19ου αιώνα παρουσιάζουν τον Πειραιά ως έναν μικρό φυσικό όρμο με λιγοστά καΐκια και σκόρπια σπιτάκια - παρόλο που...

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΕΙΡΑΤΙΚΗ ΑΠΕΙΛΗ

Το βιβλίο του διπλωμάτη Δημήτρη Παπανδρέου αποτελεί μια κατατοπιστική μελέτη του φαινομένου της θαλάσσιας πειρατείας...

ΔΙΟΘΙΚΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ

Ο καθηγητής του Πανεπιστημίου Πειραιά και πρόεδρος του Ελληνικού Ινστιτούτου Προμηθειών Λάμπρος Λάιος επιθυμούσε εδώ και χρόνια να...

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ

Η χωροθέτηση των πρωτογενών, δευτερογενών και τριτογενών δραστηριοτήτων αποτέλεσε τον τελευταίο αιώνα τη βάση προβληματισμού...

TO DEAL COSCO-HP

Η συμφωνία Hewlett Packard - Cosco - ΤΡΑΙΝΟΣΕ αναδεικνύει έμπρακτα τη δυνατότητα της Ελλάδας να προσελκύσει διαμετακομιστικό εμπόριο. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ χρειάζεται...

ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΠΑΛΗΓΟΥΡΑ ΣΤΙΣ ΑΠΟΚΡΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ

Από το 1946 η Ελλάδα ακολουθούσε το δυτικό μοντέλο. Ελεύθερη ανάπτυξη της επιχειρηματικής πρωτοβουλίας, ελεύθερη...

1 2 3 4 5 6 7


Κλείσιμο [X]