ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ LOGISTICS

Το τραίνο θα αναχωρεί από τη Βουδαπέστη τρεις φορές την εβδομάδα κάθε Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή στις 22:00’ και θα φτάνει στην Κολωνία στις 05:00’ την Τετάρτη, την Παρασκευή και την Κυριακή αντίστοιχα.

EKOL LOGISTICS: ΣΥΝΔΕΕΙ ΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΥΓΓΑΡΙΑ

H EKOL LOGISTICS ΕΠΕΚΤΕΙΝΕΙ ΤΙΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 12/10/2017

 

Με ταχείς ρυθμούς η διεθνής παροχής υπηρεσιών υποστήριξης Εφοδιαστικών Αλυσίδων “Ekol Logistics” συνεχίζει την υλοποίηση του στρατηγικού προγράμματός της για την ανάπτυξη περισσότερων συνδέσεων στην Ευρώπη. Ένας από τους στόχους αυτής της στρατηγικής είναι η λειτουργία νέας σιδηροδρομικής υπηρεσίας μεταξύ της Βουδαπέστης, της Ουγγαρίας και της Κολωνίας, της Γερμανίας.

«Είμαστε πολύ ευτυχείς που ξεκινάμε αυτήν τη νέα σιδηροδρομική σύνδεση, καθώς χάρη σε αυτήν μπορούμε να συνδέσουμε την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη με τη Γερμανία, τις Κάτω Χώρες, τη Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Αξίζει να τονιστεί ότι είναι το πρώτο τραίνο ιδιωτικής εταιρείας στην Ουγγαρία που προσφέρει μια τέτοια υπηρεσία. Μέχρι στιγμής έχουν χρησιμοποιηθεί μόνο δημόσια τραίνα "- δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της “Ekol Ουγγαρίας” κ. Άκος Κόβατς.

Το τραίνο θα αναχωρεί από τη Βουδαπέστη τρεις φορές την εβδομάδα κάθε Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή στις 22:00’ και θα φτάνει στην Κολωνία στις 05:00’ την Τετάρτη, την Παρασκευή και την Κυριακή αντίστοιχα. Στην επιστροφή θα αναχωρεί κάθε Δευτέρα, Τετάρτη ή Παρασκευή στις 20:00 από την Κολωνία για να φτάσει στη Βουδαπέστη δύο ημέρες αργότερα στις 03:00’.

Σύμφωνα με τον Project Development Manager της εταιρείας κ. Ντανιέλ Αλλάρντ, το τραίνο της “Ekol Logistics” έρχεται να καλύψει μια απόσταση 1.150 χιλιομέτρων ανάμεσα στην αφετηρία και το σημείο τερματισμού μέσα σε τριάντα μία ώρες. «Η στρατηγική της Ekol είναι να αναπτυχθούν όλο και περισσότερες συνδέσεις στην Ευρώπη, επομένως το τραίνο αυτό αποτελεί ένα ακόμη μικρό βήμα για την επίτευξη αυτής. Φυσικά, εκτός από την εκτέλεση της στρατηγικής Ekol, παρέχουμε επίσης ακόμη ένα πλεονέκτημα στους πελάτες μας χάρη σε αυτό το νέο τραίνο», εξήγησε ο κ. Αλλάρντ.

 

Γιατί επελέγη η γραμμή

 

Τα ποσοστά της εταιρείας σε αυτόν τον προορισμό είναι πιο προσιτά, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις που ανέφερε ο Project Development Manager τονίζοντας πως ο χρόνος διέλευσης είναι παρόμοιος με αυτόν των οδικών μεταφορών, αλλά είναι επίσης μια φιλικότερη προς το περιβάλλον λύση. «Επιπλέον, η ιδία διαχείριση των συρμών μας θα είναι μια ευκαιρία για τους πελάτες μας να εμπιστευθούν ακόμη περισσότερο αλλά και να επωφεληθούν από τις νέες λύσεις που τους προσφέρουμε», πρόσθεσε.

Η αμαξοστοιχία θα αποτελείται από διπλά βαγόνια, που θα μεταφέρουν 32 megatrailers ή 45΄ εμπορευματοκιβώτια, αλλά και από 60' βαγόνια, τα οποία είναι κατάλληλα για 20 'και 30' εμπορευματοκιβώτια. Η εταιρείαl διαθέτει αμαξοστοιχίες που συνδέουν την Τεργέστη με το Κίελο, την Τεργέστη με την Κολωνία, την Τεργέστη με το Λούντβιχαφεν, την Τεργέστη με την Οστράβα και το Σέτε με το Παρίσι. Η εταιρεία εκμεταλλεύεται 48 ειδικά αποκλειστικά τρένα ανά εβδομάδα.

 

 

 

ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΕΣ

TRANSCOMBI EXPRESS:ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΟΙΝΟΦΥΤΑ - ΜΑΝΧΑΙΜ

Η εταιρία με 200 ιδιόκτητα 45’feet-container στο ενεργητικό της και αναχώρηση ενός τρένου των 30 κοντέινερ κάθε Παρασκευή από τα Οινόφυτα και τελικό προορισμό το Μανχάιμ, εξυπηρετεί τις χώρες του BeNe...

RAILCARGO LOGISTICS: ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Στη Θεσσαλονίκη θα αρχίσει να λειτουργεί και να δραστηριοποιείται η πρώτη ιδιωτική σιδηροδρομική εταιρεία, η “Rail Cargo Logistics Goldair” από τον Σεπτέμβριο....

ΒΡΑΔΥΠΟΡΕΙΑ ΣΕ ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΟΜΙΧΛΗ ΣΕ ΕΕΣΣΤΥ

Νέες καθυστερήσεις από την Κομισιόν για τους Ιταλούς και άγχος στο ΤΑΙΠΕΔ για το διαγωνισμό ιδιωτικοποίησης της εταιρείας διαχείρισης τροχαίου υλικού....

Κλείσιμο [X]