ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ LOGISTICS

Ο επικεφαλής του τμήματος Marketing Investment & Marketing της “TimoCom” κ. Χρήστος Γεωργιάδης.

ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ: ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΟΣ ΣΥΜΜΑΧΟΣ ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ

O ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ MARKETING INVESTMENT – MARKETING ΤΗΣ “TIMOCOM” ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΙΣ.

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 21/01/2018

 

Με ένα απλό κλικ μπορεί να ελέγχει κανείς τις εμπορευματικές ροές που μεταφέρονται στην Ευρώπη χάρη στην πλατφόρμα TimoCom! Την επισήμανση αυτή κάνει ο επικεφαλής του τμήματος Marketing Investment & Marketing της “TimoCom” κ. Χρήστος Γεωργιάδης στη συνέντευξη που παραχωρεί στο περιοδικό μας.

Εξαιρετικό ενδιαφέρον έχει η ανάλυση της διαχείρισης και της συνένωσης τόσο των φορτίων, όσο και του αποθηκευτικού χώρου ενώ για μια φορά ακόμα, η TimoCom διεκδικεί το ρόλο του σημαντικότερου συμμάχου των επαγγελματιών χάρη στο μοναδικό πακέτο προσφορών που έχει ετοιμάσει για το 2018.

 

Θέλουμε να αναλύσετε τη χρήση του TimoCom ως μία από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες μεταφοράς στην Ευρώπη. Τι είναι αυτό που σας διακρίνει;

Η TimoCom προσφέρει στους πελάτες της παραγωγής και του εμπορίου, τους μεταφορείς και τους διαμεταφορείς πολύ περισσότερο από την κλασική εφαρμογή ανταλλαγής φορτίων και φορτηγών.

Αυτές περιλαμβάνουν έξυπνες διεπαφές: Για περισσότερο από μια δεκαετία, έχουμε συνδέσει τα συστήματα Transport Management Systems των χρηστών με την πλατφόρμα, για να επιτρέψουμε τη μεταφορά των προσφορών από το δικό τους σύστημα με ένα κλικ. Επιπλέον, έχουμε συνδέσει περισσότερους από 230 παρόχους τηλεματικής, έτσι ώστε οι χρήστες μας να μπορούν να παρακολουθούν τους εταίρους της μεταφοράς, ανεξάρτητα από το τηλεματικό σύστημα που χρησιμοποιείται, σε χάρτη επισκόπησης.

Η διαδικασία μεταφοράς στην TimoCom ψηφιοποιείται σε όλη τη διαδρομή: από τον καθορισμό προσφορών έως τη διαχείριση της σύμβασης. Επιπλέον, μπορείτε να πραγματοποιείτε επαναλαμβανόμενες προκήρυξης μεταφοράς μέσω της TimoCom και να βρείτε κατάλληλες αποθήκες σε όλη την Ευρώπη. Αλλά δεν αρκεί να αναπτύξουμε λύσεις που να εξοικονομούν πολύτιμο χρόνο και κόστος επεξεργασίας για τους πελάτες μας. Έχουμε ένα τεράστιο, διεθνές τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, διαχειριστές χωρών και ειδικούς είσπραξης οφειλών που εργάζονται καθημερινά για να παρέχουν προσωπική υποστήριξη και συμβουλές στους πελάτες μας.

Επειδή όχι μόνο στην αρχή κάθε ψηφιακής επικοινωνίας είναι απαραίτητη η αναλογική συζήτηση. Η ανθρώπινη προσπάθεια και η επαφή δεν θα αντικατασταθούν από μηχανές στο μέλλον. Η ψηφιοποίηση αυτοματοποιεί τις επαναλαμβανόμενες εργασίες και δημιουργεί περισσότερο χρόνο και χώρο για το περιεχόμενο της επιχείρησης.

 

Είναι αυτό επίσης ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, το οποίο είναι μια ποιοτικά αντιληπτή διαφορά;

Όποιος θέλει να βρει παρόχους υπηρεσιών μεταφοράς ή φορτίο στην TimoCom πληρώνει μόνο το μηνιαίο επάγιο - ανεξάρτητα από το πόσες συναλλαγές γίνονται μέσω της πλατφόρμας. Υπάρχουν σίγουρα μοντέλα τιμολόγησης που είναι ανά ποσοστού των συναλλαγών.

Φυσικά, χρησιμοποιούμε όλους τους τρόπους που οδηγούν στους πελάτες και στους πιθανούς νέους πελάτες. Προσωπικά, επί τόπου, μέσω τηλεφώνου, και μέσω όλα τα ψηφιακά κανάλια. Στο Facebook, δημιουργήσαμε μια ισχυρή κοινότητα με περισσότερους από 70.000 φίλους σε όλη την Ευρώπη. Εδώ είμαστε πάντα σε διάλογο και μπορούμε να βελτιστοποιούμε όλο και περισσότερο τις λύσεις μας σύμφωνα με τις ανάγκες των χρηστών μας. Σας παρουσιάζουμε ποιες δυνατότητες και δυνατότητες εξοικονόμησης, δηλαδή ποια συγκεκριμένα πλεονεκτήματα και οφέλη λαμβάνουν οι χρήστες. Έχουμε πείσει με την ποιότητα σε όλα τα επίπεδα.

Αυτό ξεκινά στο χρήστη με τη απλότητα των εφαρμογών, καθώς και με την υποστήριξη πελατών σε μητρική γλώσσα, το εκτεταμένο δίχτυ ασφαλείας και πολλές πρόσθετες υπηρεσίες που διευκολύνουν την καθημερινή επιχειρηματική δραστηριότητα των πελατών μας. Κάποιος μπορεί να πείσει μόνο μέσω ένα πολύ καλό προϊόν, πολύ καλή εξυπηρέτηση και πολύ καλή επικοινωνία. Η αλληλεπίδραση είναι σημαντική. Σε συζητήσεις με τους πελάτες μας, κοιτάμε πάντα στη συγκεκριμένη τους κατάσταση, εξετάζουμε πού υπάρχουν δυνατότητες βελτιστοποίησης και πιο πακέτο υπηρεσιών τους ταιριάζει. Αυτό σημαίνει ότι οι υπάλληλοί μας για πωλήσεις και εξυπηρέτηση πελατών, ασκούν επίσης συμβουλευτικά στον τομέα της διαχείρισης τις πλατφόρμας προς στον πελάτη και την επιχείρηση του. Θέλουμε να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή υπηρεσία εδώ. Για να διατηρήσουμε το υψηλό επίπεδο, πρέπει να συμβαδίσουμε με τις εποχές, να καινοτομήσουμε και να παραμείνουμε κοντά στους πελάτες μας.
 

Πώς γίνεται η διαχείριση και η συνένωση φορτίων και αποθηκευτικού χώρου;

Κατά την άποψή μας, μια ανταλλαγή φορτίων και φορτηγών είναι μια ψηφιακή αγορά και μια ουδέτερη πλατφόρμα, όπου οι προσφορές φορτίων, ο διαθέσιμος χώρος φορτίου και οι διάφοροι παράγοντες της αγοράς, συγκεντρώνονται για να οργανώσουν τις μεταφορές τους Ο ρόλος μας είναι ουδέτερος, εφόσον οι συμφωνίες και οι συμβάσεις συνάπτονται απευθείας μεταξύ των χρηστών.

Δεν κερδίζουμε ούτε το ποσό των συμβάσεων, ούτε καθορίζουμε ή επηρεάζουμε τις τιμές. Οι πραγματικές συναλλαγές πραγματοποιούνται μεταξύ των επιχειρηματικών εταίρων. Εμείς ως πάροχος της πλατφόρμας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή βάση για αυτό.

 

Ποιες είναι οι υπηρεσίες που περιλαμβάνει η πλατφόρμα της TimoCom και τις οποίες πρέπει να γνωρίζουν οι αναγνώστες μας;

Ακριβώς πριν από 20 χρόνια, η ιστορία του TimoCom ξεκίνησε με την ανταλλαγή φορτίων και φορτηγών. Υπάρχουν πολλά σημαντικά ορόσημα στο δρόμο μας. Για παράδειγμα, μια λύση Tracking: Εδώ έχουμε ήδη συνδέσει περισσότερους από 230 παρόχους τηλεματικής. Αυτά εμφανίζονται σε ένα ενιαίο χάρτη επισκόπησης. Αυτό διευκολύνει τη δουλειά των πελατών μας και καθιστά τις μεταφορές ασφαλέστερες και πιο διαφανείς.

Στην πλατφόρμα TimoCom προσφέρονται καθημερινά μέχρι 750.000 προσφορές φορτίων και φορτηγών - με περισσότερους από 120.000 χρήστες από όλη την Ευρώπη. Έτσι, λαμβάνουμε εκτεταμένα δεδομένα που αξιολογούμε για το βαρόμετρο μεταφοράς μας και απεικονίζουμε σε πραγματικό χρόνο.

Χρησιμοποιείται από πελάτες και κορυφαία μέσα ενημέρωσης ως απόδειξη της επιχειρηματικής ευρωπαϊκής μεταφοράς και logistics. Από τον Ιούλιο του 2017 oι πελάτες μας προσφέρουν μεταφορές ψηφιακά στους επιχειρηματικούς εταίρους τους και διαχειρίζονται της εντολές μεταφοράς απευθείας στην πλατφόρμα. Από την εισαγωγή των προσφορών μέχρι την εντολή μεταφοράς όλα προχωρούν ψηφιακά.

 

Ποιο είναι περιβόητο «δίχτυ ασφαλείας» προς τον πελάτη; Υπάρχει κάποιος ιδιαίτερος τρόπος διαχείρισης των πελατών από την Ελλάδα;

Το δίχτυ ασφαλείας TimoCom είναι πολύ εκτεταμένο και συνεχώς εξελισσόμενο. Τα μέτρα ασφάλειας περιλαμβάνουν για νέα πρόσβαση πελατών, προσωπικό κλειδί ασφαλείας για εξουσιοδοτημένη πρόσβαση στην πλατφόρμα, εξωτερικούς servers υψηλής απόδοσης, κρυπτογραφημένη μεταφορά δεδομένων και εξώδικη βοήθεια για την είσπραξη οφειλών μέσω του γραφείου μας Inkasso.

Προσφέρουμε επίσης λίστες ελέγχου και συμβουλές για λήψη στην ιστοσελίδα μας - εκεί υπάρχουν μέτρα από δωρεάν έως και με κόστος. Το θέμα της ασφάλειας αποτελεί βασική προϋπόθεση για εμάς με την υψηλότερη προτεραιότητα και ισχύει για όλους τους πάνω από 38.500 πελάτες της TimoCom.

 

Γιατί η τεχνολογία αποτελεί σήμερα τον παρονομαστή ποιοτικής υπεροχής για τα Logistics;

Βασικά, μπορεί να ειπωθεί ότι όχι μόνο όλοι όσοι ασχολούνται με τις μεταφορές επωφελούνται από τη χρήση ψηφιακών μεταφορικών πλατφορμών, αλλά στο μέλλον επίσης δεν θα μπορούν να το ξεπεράσουν.

Βιώνουμε μια τεχνολογική αλλαγή και δεν μπορούμε απλά να επιστρέψουμε πίσω. Επειδή, ειδικά στο πλαίσιο της βιομηχανίας 4.0 και της ψηφιοποίησης, η αγορά Logistics έχει αλλάξει σημαντικά: Οι ρυθμοί παραγγελίας γίνονται πιο μη προβλεπόμενα. Ο μακροπρόθεσμος προγραμματισμός γίνεται όλο και πιο δύσκολος. Εφόσον πάρουν οι πελάτες τη διαχείριση μεταφοράς πάλι στα χέρια τους, θα πάρουν και πάλι τον έλεγχο της δικής τους αλυσίδας εφοδιασμού, για να την βελτιστοποιήσουν.

Η TimoCom ως ψηφιακή πλατφόρμα μεταφοράς προσφέρει την ευκαιρία να βρεθεί γρήγορα ελεύθερος χώρος φόρτωσης, κατάλληλοι παροχείς υπηρεσιών μεταφοράς και φορτίων. Προκειμένου να υλοποιηθεί πραγματικά η διαχείριση μεταφορών ψηφιακά και τελικά να επωφεληθεί ο πελάτης από αυτήν, πρέπει να πραγματοποιηθεί μια θεμελιώδης αλλαγή στη σκέψη σε πολλές εταιρείες: Η δικτύωση σημαίνει ότι αποδέχεστε ότι δεν πρόκειται να κρατήσετε πίσω τα δεδομένα και να αποκτήσετε ένα αντιληπτό πλεονέκτημα, αλλά να το μοιραστείτε με έξυπνο τρόπο και να το μοιραστείτε. Η ανάπτυξη δεν πρέπει πλέον να σταματήσει ούτως ή άλλως. Οι τρέχουσες προκλήσεις είναι πολύ μεγάλες γι 'αυτό.

Το να διατηρούμε τα πράγματα όπως είναι σήμερα δεν αρκεί για να καλύψουμε τις μεγαλύτερες απαιτήσεις στη φυσική μεταφορά του αύριο: μεγαλύτερη ευελιξία, ακόμη μικρότερες ποσότητες και πολύ μεγαλύτερη φιλικότητα προς το περιβάλλον.

 

Μπορείτε να μας παρουσιάσετε την πολιτική προσφορών της TimoCom για το 2018;

Στο μέλλον, θα υπάρχουν και άλλες εφαρμογές και έξυπνες διεπαφές που έχουν νόημα να συνδέονται με τις διαδικασίες των πελατών. Αυτό σημαίνει, για παράδειγμα, συνδέσεις με συστήματα διαχείρισης (Transport Management Sytems) και διεπαφές Tracking, οι οποίες καθιστούν ακόμα πιο αποτελεσματική και ασφαλή τη συνεργασία μεταξύ του ανάδοχο και πελάτη των εντολών μεταφοράς.

Η εφαρμογή TC Transport Order® παρουσιάστηκε τον περασμένο Μάιο. Θα θέλαμε να γνωρίζουμε ποια είναι η ανταπόκριση πελατών και ποιες επιχειρηματικές διαδικασίες εξυπηρετεί

Με το TC Transport Order®, οι πελάτες μας μπορούν να μεταφέρουν ψηφιακά της προσφορές μεταφοράς σε διάφορους εταίρους τους ταυτόχρονα, επίσης να χειρίζονται τις εντολές μεταφοράς τους στην πλατφόρμα TimoCom με ψηφιακό τρόπο και να τις διαχειρίζονται κεντρικά. Η εφαρμογή εξασφαλίζει σημαντική απλοποίηση της καθημερινής εργασίας. Παράλληλα, για εμάς ως ειδικός πληροφορικής στον τομέα των μεταφορών και της Logistics, είναι ένα σημαντικό βήμα στην εποχή της Logistics 4.0. Ανοίγουμε το δρόμο και υποστηρίζουμε την ψηφιακή ανάπτυξη των πελατών μας - αυτό ακριβώς συνειδητοποίησαν με αυτή τη νέα εφαρμογή που ενσωμάτωσαν, με τις χρήσιμες λειτουργίες τους, στην καθημερινή τους δραστηριότητα.

 

 

 

ΟΔΙΚΕΣ

ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΣΤΕΝΗ Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ PTL - NESTLE

Την επέκταση της συνεργασίας με την εταιρεία “Nestle” ανακοίνωσε η εταιρεία μεταφορών «Papageorgiou Transports & Logistics» (PTL)....

ΣΤΗΝ «ΤΑΦΙΑΔΗΣ TRANS» ΤΟ ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ MAN TGX

Ο τράκτορας εξοπλίζεται με τον τελευταίας τεχνολογίας εξακύλινδρο κινητήρα της ΜΑΝ D3876 με διπλά turbo με κυβισμό 15,2 λίτρων που αποδίδει 640 ίππους....

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΟΔΙΚΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΕΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ

Η βεβαίωση έναρξης εργασιών υποβάλλεται υποχρεωτικά στη Διεύθυνση Μεταφορών - Επικοινωνιών, προκειμένου να εκδοθεί άδεια κυκλοφορίας Φ∆Χ –ή κατά την υποβολή μισθωτηρίου, στις περιπτώσεις μίσθωσης φορτ...

Κλείσιμο [X]