ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ LOGISTICS

Θ. ΒΟΥΡΔΑΣ: Η ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΒΑΡΕΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΠΑΡΑΠΛΕΥΡΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΚΑΤΑ ΓΡΑΜΜΑ

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 19/02/2019

 

Την άμεση και κατηγορηματική απάντηση του γενικού γραμματέα Μεταφορών κ. Θάνου Βούρδα προκάλεσαν οι ομόφωνες αντιδράσεις των παραγωγικών φορέων της δυτικής Αττικής, μετά την πρόσφατη τοποθέτηση από την Περιφέρεια πινακίδων απαγόρευσης της διέλευσης  των φορτηγών δημόσιας και ιδιωτικής χρήσης άνω των 3,5 τόνων από το παράπλευρο οδικό δίκτυο.  

Με ανάρτησή του στο διαδίκτυο ο γενικός γραμματέας υπενθύμισε την πρόνοια του νόμου για τις επιχειρήσεις της περιοχής, οι οποίες καλύπτονται από τις εξαιρέσεις στην εφαρμογή του, και αναφέρθηκε σε «μικροπολιτικές σκοπιμότητες που υποκρύπτουν οι αδικαιολόγητες αντιδράσεις».

Η τοποθέτηση του κ. Βούρδα έχει ως ακολούθως:

Για την αποκατάσταση της αλήθειας, σχετικά με ψευδείς πληροφορίες που είτε υποκρύπτουν μικροπολιτικές σκοπιμότητες ή κακώς εννοούμενες συντεχνιακές λογικές, για δήθεν απαγόρευση της κυκλοφορίας φορτηγών άνω των 3,5 τόνων στη βιομηχανική ζώνη Ασπροπύργου – Θριασίου, είναι απαραίτητο να είναι γνωστά τα εξής:

Η απαγόρευση κυκλοφορίας οχημάτων άνω τω 3,5 τόνων στο παράπλευρο οδικό δίκτυο της Επικράτειας θεσμοθετήθηκε το 2016 (δεύτερο άρθρο του Ν.4388/2016).

Στη συνέχεια, εκδόθηκε Απόφαση, στην οποία ορίζονται ρητά, σαφώς και με κάθε λεπτομέρεια οι εξαιρέσεις της συγκεκριμένης απαγόρευσης που αφορούν τις περιπτώσεις διέλευσης των επαγγελματιών, ακριβώς, για να μην παρακωλύεται το επαγγελματικό τους έργο.

Για όσους δε «θυμούνται» την πρόβλεψη που θεσμοθετήθηκε ακριβώς για να διευκολύνει την επιχειρηματική δραστηριότητα στην περιοχή, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών υπογραμμίζει ότι χορηγούνται άδειες διέλευσης στις ακόλουθες περιπτώσεις:

-Σε όλους τους επαγγελματίες χρήστες του δικτύου που είναι δημότες περιοχής στην οποία ισχύει η απαγόρευση.

-Σε όσους εκτελούν δημόσιο έργο.

-Σε όσους έχουν έδρα επιχείρησης στην περιοχή απαγόρευσης.

Προς διευκόλυνση μάλιστα της επιχειρηματικής δραστηριότητας προβλέπεται η χρήση του δικτύου με την επίδειξη δελτίου αποστολής, έγγραφη ειδοποίηση σε μορφή τηλεομοιότυπου (φαξ), εκτύπωση ηλεκτρονικής παραγγελίας, εκτύπωση ηλεκτρονικού μηνύματος, οποιοσδήποτε άλλος τρόπος έγγραφης παραγγελίας από όπου προκύπτει η διεύθυνση του λήπτη των υπηρεσιών κλπ.

Τις εξαιρέσεις αυτές τις γνωρίζουν πολύ καλά οι εκπρόσωποι των επαγγελματιών χρηστών του οδικού δικτύου οι οποίοι παραβρέθηκαν σε αλλεπάλληλες συνεδριάσεις που αφορούσαν τη νομοθεσία και ιδιαιτέρως την εφαρμογή της στην περιοχή του Θριασίου.

Επιπλέον γνωρίζουν ότι μεταξύ της παλαιάς Εθνικής Οδού από το ύψος Σκαραμαγκά δια μέσου Ελευσίνας και έως τη συμβολή με τη Νέα Εθνική Οδό, η έναρξη της θεσμοθετημένης απαγόρευσης θα ισχύσει  με τη διάνοιξη των σηράγγων της Περιφερειακής Αιγάλεω.

Για το λόγο αυτό άλλωστε και η Περιφέρεια Αττικής υλοποίησε τη σήμανση στα διοικητικά όρια αρμοδιότητάς της, σύμφωνα με τις προϋποθέσεις της Απόφασης, εξαιρώντας όμως το συγκεκριμένο τμήμα.

Σε κάθε περίπτωση, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών εμμένει στην αρχική και βασική επιλογή του για τη λήψη μέτρων υπέρ της ασφάλειας της ανθρώπινης ζωής, εξαιτίας οποιασδήποτε πίεσης ή διασποράς ψευδών ειδήσεων για τη δημιουργία εντυπώσεων μικροπολιτικής σκοπιμότητας.

Η απαγόρευση διέλευσης των φορτηγών βαρέος τύπου μέσα από κατοικημένες περιοχές θεσμοθετήθηκε και θα εφαρμοστεί, βάζοντας οριστικά τέλος σε τριτοκοσμικές λογικές τις οποίες η κοινωνία πλήρωσε με βαρύ φόρο αίματος στην άσφαλτο για πάρα πολλά χρόνια.

Η συγκεκριμένη οδική συμπεριφορά έθετε για χρόνια σε κίνδυνο την οδική ασφάλεια των οδηγών μικρότερων ιδιωτικών οχημάτων που χρησιμοποιούσαν το παράπλευρο οδικό δίκτυο. Ταλαιπώρησε τους κατοίκους των όμορων δήμων οι οποίοι δεν μπορούσαν να φτάσουν στις κατοικίες τους με ταχύτητα και ασφάλεια. Προκάλεσε εξαιρετικά κοστοβόρες ζημιές στα παρωχημένα παράπλευρα οδικά δίκτυα, τα οποία δεν πληρούν τις τεχνικές προδιαγραφές για τέτοιες διελεύσεις, με τη συντήρηση τους να επιβαρύνει όλους τους φορολογούμενους πολίτες και βέβαια δε μείωνε το κόστος του μεταφορικού έργου καθώς συμπεριλάμβανε και τα διόδια χωρίς να καταβάλλονται.

 

 

ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

ΣΤΙΣ 29 ΜΑΙΟΥ ΤΟ YES TO SEA TOURISM FORUM 2019

Ένα ακόμα ηχηρό ΝΑΙ στο θαλάσσιο τουρισμό δηλώνει η διοργάνωση του YES to Sea Tourism Forum την Τετάρτη 29 Μαΐου 2019, στο Domotel Kastri στην Κηφισιά, στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης των Posidonia ...

ΑΘΗΝΑ – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΣΕ 3 ΩΡΕΣ ΚΑΙ 55 ΛΕΠΤΑ ΑΠΟ 20 ΜΑΙΟΥ

Με την ολοκλήρωση των έργων σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης ξεκινούν επισήμως στις 20 Μαΐου τα δρομολόγια Αθήνας – Θεσσαλονίκης του ΟΣΕ με τη χρήση της διπλής ηλεκτροδοτούμενης γραμμής....

ΥΠΕΡΨΗΦΙΣΤΗΚΕ Η ΣΥΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΣΤΟ ΚΑΣΤΕΛΛΙ ΧΑΝΙΩΝ

Με ευρεία συναίνεση υπερψήφισε η Ολομέλεια της Βουλής το νομοσχέδιο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την κατασκευή του νέου διεθνούς αεροδρομίου στο Καστέλλι της Κρήτης....

Κλείσιμο [X]