ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ LOGISTICS

Ο κ. Νίκος Πέππας, Regional Director Greece & Eastern Europe της SAS στο βήμα του SAS Analytics Roadshow 2019 που διεξήχθη στις 6 Μαρτίου.

ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ ΣΤΟ SAS ANALYTICS ROADSHOW 2019

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 20/03/2019

 

Η εκδήλωση που φέρνει τα analytics και την τεχνητή νοημοσύνη σε επαφή με τις επιχειρήσεις πραγματοποιήθηκε και φέτος με μεγάλη επιτυχία, στις 6 Μαρτίου, με θέμα "Building a smarter organization with Analytics & AI". Το Analytics Roadshow που διοργανώνει η  SAS, ηγέτιδα εταιρεία λογισμικού και υπηρεσιών Business Analytics παγκοσμίως, έχει γίνει πλέον θεσμός στην αγορά και πραγματοποιείται κάθε χρόνο. Φέτος επικεντρώθηκε στο θέμα της τεχνητής νοημοσύνης (Artificial Intelligence, AI), το οποίο έχει γίνει mainstream και τροφοδοτεί όλο και περισσότερες πτυχές των επιχειρήσεων και της καθημερινής ζωής.

Οι συμμετέχοντες στο SAS Analytics Roadshow είχαν την ευκαιρία να μάθουν πώς να ενεργοποιούν τους ειδικούς στο Business IT προς όφελος των επιχειρήσεών τους, αλλά και τον τρόπο με τον οποίο τα δεδομένα συνεργάζονται ενεργά για τη μετατροπή τους σε πληροφόρηση η οποία έπειτα μεταφράζεται σε αποτελεσματικές και αξιόπιστες λύσεις και επιχειρηματική αξία, διατηρώντας τη σωστή ισορροπία ανάμεσα στην επιλογή και τον έλεγχο.

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους διακεκριμένοι ομιλητές από κορυφαίες εταιρείες της διεθνούς και ελληνικής αγοράς, όπως οι κ.κ. Φώτης Καρώνης, Executive Advisor 5G British Telecom, Νίκος Χριστοδούλου, Consulting Lead Partne- Deloitte, Ξενοφών Λιαπάκης, Γενικός Διευθυντής Ψηφιακού Μετασχηματισμού και Πληροφορικής INTERAMERICAN και Πρόεδρος της Ο.Ε. του Hellenic CIO Forum, Ζήνα Μαυροειδή, Managing Director-Efresh, Θάνος Μαρκούσης, VP Workable κ.ά.

Ιδιαίτερη εντύπωση και ενδιαφέρον προκάλεσε η συμμετοχή του Anders Indset, Business Philosopher παγκοσμίου φήμης, ως βασικού ομιλητή, ο οποίος μίλησε σχετικά με το ρόλο του ηγέτη στη σύγχρονη ψηφιακή οικονομία. Ο Anders Indset τόνισε, μεταξύ άλλων, ότι το σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον απαιτεί έναν εντελώς νέο τρόπο σκέψης για την οικονομία και ότι οι επιχειρήσεις και οι επικεφαλής τους θα πρέπει να στραφούν προς το χτίσιμο κυκλικών οικονομιών, οι οποίες προσφέρουν συνολικά οφέλη για τις κοινωνίες αλλά και εξασφαλίζουν βιωσιμότητα για τις επιχειρήσεις, η οποία με τη σειρά της θα τους επιτρέψει να επικρατήσουν και να αναπτυχθούν μακροπρόθεσμα. Σχολίασε επίσης ότι οι επιχειρήσεις και οι οργανισμοί πρέπει να βρουν νέους τρόπους κεφαλαιοποίησης των προϊόντων τους και εξασφάλισης εσόδων, οι οποίοι θα στοχεύουν στο απώτερο μέλλον και όχι μόνο στη βραχυπρόθεσμη πορεία και ανάπτυξη.   

Με τις προσδοκίες από την AI να είναι τεράστιες, προκύπτει το ερώτημα της εφαρμογής της data-driven καινοτομίας στην καθημερινότητα, για την επίλυση πραγματικών επιχειρηματικών προκλήσεων και προβλημάτων. Ποια είναι τα βήματα που απαιτούνται προκειμένου να βγάλουμε την AI έξω από τα ερευνητικά εργαστήρια και να την ενσωματώσουμε στις επιχειρηματικές λειτουργίες ώστε να οδηγηθούμε στα επιθυμητά αποτελέσματα;

Η πρόκληση εντοπίζεται στις σύνθετες πληροφοριακές υποδομές, στις αποθήκες δεδομένων των τμημάτων, καθώς και στην ικανότητα ανάπτυξης των analytics όπου χρειάζεται. Μια πλατφόρμα analytics υποστηρίζει και επιταχύνει ολόκληρο τον κύκλο ζωής των analytics, από τα δεδομένα στην ανακάλυψη και την ευρεία εφαρμογή. Για να υπάρξει επιτυχία στην αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης, οι οργανισμοί πρέπει να είναι σε θέση να ενορχηστρώσουν και να ελέγχουν αποτελεσματικά το οικοσύστημα των analytics μέσω ολόκληρου του κύκλου ζωής τους.

Ο κ. Νίκος Πέππας, Regional Director Greece & Eastern Europe της SAS δήλωσε σχετικά: «Πλέον η ελληνική αγορά είναι αρκετά ώριμη στη χρήση των analytics και πολύ πιο ώριμη από το παρελθόν όσον αφορά την αντίληψη που έχει για την αξία αξιοποίησης του Artificial Intlligence, του Machine learning και των advantage analytics. Ήδη υπάρχουν πολλά παραδείγματα εταιρειών που υιοθέτησαν AI λύσεις και αναμένεται ο αριθμός αυτών των εταιρειών να αυξηθεί σημαντικά τα επόμενα χρόνια.

»Η πρόκληση που αντιμετωπίζουν οι περισσότερες εταιρείες ωστόσο σχετίζεται με το πώς να εντάξουν την ΑΙ/Machine Learning στην παραγωγική τους διαδικασία της λήψης αποφάσεων του οργανισμού. Εδώ έρχεται η SAS, αφενός με το knowledge pool που έχει αλληλοεπιδρώντας με πολλές εταιρείες διαφόρων μεγεθών και κλάδων ανά τον κόσμο, να βοηθήσει εταιρείες να τρέξουν συγκεκριμένες analytics πρωτοβουλίες προκειμένου να προσδώσουν σημαντική αξία στον οργανισμό τους, και αφετέρου να οργανώσει, να «ενορχηστρώσει» και να ενοποιήσει τις analytics πρωτοβουλίες του οργανισμού αξιοποιώντας την κορυφαία Analytics Platform “Viya” ανεξαρτήτως υποδομής (on premise ή cloud) και analytics τεχνολογιών (sas ή open source)».

 

 

MANAGEMENT

ΤΑ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΓΙΟΡΤΑΣΕ Η ONLINE DATA ΣΤΙΣ 12 ΙΟΥΝΙΟΥ

Μία από τις πλέον ιστορικές ελληνικές επιχειρήσεις στο χώρο της πληροφορικής, η OnLine Data, γιόρτασε στις 12 Ιουνίου τα 30 χρόνια από την ίδρυσή της, σε μια ιδιαίτερα συγκινητική εκδήλωση, παρουσία ε...

ΝΕΑ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΑΠΕΚΤΗΣΕ Η SPEEDEX

Ύστερα από 15 χρόνια η SPEEDEX Ταχυμεταφορών ανοίγει μια νέα σελίδα στην ιστορία της, με την αλλαγή της εταιρικής της ταυτότητας, στο πλαίσιο ενός ολοκληρωμένου τριετούς πλάνου για την περαιτέρω ανάπ...

ΜΕ ΚΕΡΔΟΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΟ 2018 ΓΙΑ ΤΗ SARMED

Άλλη μία επιτυχημένη χρονιά ήταν το 2018 για τη Sarmed, η οποία σημείωσε σημαντική αύξηση του κύκλου εργασιών της, διατηρώντας την ισχυρή κεφαλαιακή της θέση. Συγκεκριμένα, ο καθαρός κύκλος εργασιών α...

Κλείσιμο [X]