ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ LOGISTICS

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΤΑ ΥΔΑΤΟΔΡΟΜΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 20/03/2019

 

Το 1ο Διεθνές Συνέδριο «Υδατοδρόμια-Κρουαζιέρα-Αεροδρόμια-Ανάπτυξη-Ασφάλεια» πραγματοποιήθηκε στις 15-16 Μαρτίου στο Λουτράκι με ιδιαίτερη επιτυχία. Στο συνέδριο που φιλοδοξεί να γίνει θεσμός ενόψει της ανάπτυξης δικτύου υδατοδρομίων στην ελληνική επικράτεια, συμμετείχαν περισσότεροι από 200 σύνεδροι από την Ελλάδα και το εξωτερικό, εκπρόσωποι της πολιτείας και της τοπικής αυτοδιοίκησης, φορείς από τα τμήματα Τουρισμού, Μεταφορών και Υποδομών, Ναυτιλίας και Ασφάλειας λιμανιών και αερομεταφορών καθώς και σημαντικοί εκπρόσωποι του επιχειρηματικού και πανεπιστημιακού χώρου από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Την κυβέρνηση εκπροσώπησε ο γ.γ. Λιμένων κ. Χρήστος Λαμπρίδης, ο οποίος δήλωσε πως "οι υποπαραχωρήσεις στα περιφερειακά λιμάνια παρέχουν πλέον την ευκαιρία για επενδύσεις στην κρουαζιέρα, το yachting και τα υδροπλάνα". Ο γενικός γραμματέας, αφού ευχαρίστησε τους διοργανωτές για την πρόσκληση, τόνισε τη σημασία υδατοδρομίων για την ανάπτυξη του τουρισμού, αλλά και του κλάδου των θαλάσσιων μεταφορών.

Οι εισηγητές επεσήμαναν κατηγορηματικά ότι είναι κοινή η βούληση και επιτακτική η ανάγκη να δημιουργηθεί ένας σημαντικός κόμβος υδατοδρομίων, ο οποίος θα αποτελέσει το διαβατήριο και το προωθητικό  εργαλείο για την περαιτέρω ανάπτυξη του τουρισμού, σε συνδυασμό με την προσέλκυση της κρουαζιέρας, υπό το πρίσμα φυσικά της εφαρμογής καινοτόμων λύσεων αλλά και συστημάτων ασφαλείας στον ελληνικό αεροπορικό χώρο, αλλά και στον τομέα ασφάλισης των λιμένων.

Χαρακτήρισαν ως αναμφισβήτητη την ανάγκη χρήσης των υδροπλάνων στην Ελλάδα -με ό,τι θετικό αυτό συνεπάγεται στον κοινωνικό, τουριστικό και οικονομικό τομέα, τόνισαν την αναγκαιότητα άμεσης δημιουργίας υδάτινων πεδίων που η υλοποίησή της προϋποθέτει αποκλειστικά και μόνον μία ΚΥΑ και αναφέρθηκαν στους απαραίτητους κανόνες ασφάλειας και εύκολης πρόσβασης που πρέπει να υιοθετηθούν.

Παράλληλα έδωσαν έμφαση στην εφαρμογή ενός στοχευμένου και σταθερού νομικού πλαισίου και ανάλογης στρατηγικής, που να καλύπτουν τις δραστηριότητες και την εκμετάλλευση των υδροπλάνων, όπως ακριβώς εκείνων που ισχύουν για την περίπτωση των ελικοπτέρων και ανέλυσαν διεξοδικά τους τομείς δραστηριοποίησης και πολυποίκιλης συμβολής των υδροπλάνων, όπως είναι  η μεταφορά επιβατών και υλικών, η διευκόλυνση της επισκεψιμότητας, η αεροδιακομιδή, η έρευνα και η διάσωση, το αίσθημα ασφάλειας σε κατοίκους απομακρυσμένων περιοχών, η εξυπηρέτηση των αναγκών του κοινωνικού συνόλου.

Αρκετοί από τους εισηγητές ζήτησαν από το βήμα του συνεδρίου να επιλυθούν άμεσα προβλήματα δεκαετιών όπως είναι:

-           Οι χρονοβόρες γραφειοκρατικές διαδικασίες αδειοδότησης και ασφάλειας υδατοδρομίων, που αποτελούν το πρώτο βήμα, αλλά όχι και το μοναδικό για τη μελλοντική επιχειρησιακή λειτουργία των υδροπλάνων.

-           Η πληθώρα των εμπλεκόμενων δημόσιων φορέων και υπηρεσιών με αποτέλεσμα να υπάρχει σημαντικό έλλειμμα συντονισμού, με ό,τι αυτό συνεπάγεται στην υλοποίηση των σχετικών επενδύσεων.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον και εντύπωση προκάλεσε στους παρευρισκόμενους η επίδειξη υψηλής τεχνολογίας συστημάτων ασφαλείας από ειδικούς συνέδρους από το εξωτερικό.

 

 

ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

ΕΓΚΑΙΝΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΙΣ 12/4 Η ΝΕΑ ΓΡΑΜΜΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΚΥΠΡΟΣ - ΧΑΪΦΑ

Μια νέα εμπορική γραμμή, που θα συνδέει τη Θεσσαλονίκη με την Κύπρο και τη Χάιφα εγκαινιάζει ο όμιλος Salamis, στο πλαίσιο της επέκτασης των δραστηριοτήτων του στον τομέα των θαλάσσιων μεταφορών. Τα δ...

ΔΙΑΒΑΛΚΑΝΙΚΗ ΒΑΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΒΑΡΕΑ ΟΧΗΜΑΤΑ

Ελλάδα, Βουλγαρία, Ρουμανία, Σερβία και Βόρεια Μακεδονία αποφάσισαν τη δημιουργία κοινής βάσης δεδομένων για τα βαρέα επαγγελματικά οχήματα, ώστε να διευκολυνθούν οι έλεγχοί τους. Αυτό ανακοίνωσε ο υπ...

ΜΕ E-CMR, ΥΠΟ ΤΟΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΟΦΑΕ, SARMED, MED FRIGO ΚΑΙ NESTLE

Το πιλοτικό πρόγραμμα e-CMR, το οποίο στη χώρα μας συντονίζεται από την Ομοσπονδία Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδος (ΟΦΑΕ) βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, με όλες τις εταιρείες που συμμετέχουν σε αυτό να ...

Κλείσιμο [X]