ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ LOGISTICS

ΛΑΥΡΙΟ – ΤΣΕΣΜΕ ΣΕ 7 ΩΡΕΣ ΑΚΤΟΠΛΟΪΚΩΣ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΕ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ 2 ΙΟΥΝΙΟΥ

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 29/03/2019

 

Σε μια σημαντική πρωτοβουλία προχώρησαν από κοινού ναυτιλιακοί πράκτορες από την Ελλάδα και την Τουρκία. Στις 2 Ιουνίου εγκαινιάζεται η καθημερινή ακτοπλοϊκή σύνδεση του Λαυρίου με το Τσεσμέ (απέναντι από τη Χίο), η οποία θα διαρκεί 7 ώρες και αναμένεται να διευκολύνει αισθητά την κινητικότητα μεταξύ Ευρώπης και Τουρκίας, τόσο στον τουριστικό τομέα όσο και στον κλάδο των μεταφορών. Όπως μετέδωσε το ΑΠΕ-ΜΠΕ, η συγκεκριμένη γραμμή είναι πιθανό να αποτελέσει πιλότο για σημαντικές εξελίξεις στην ακτοπλοϊκή βιομηχανία των δύο χωρών.

Την ακτοπλοϊκή σύνδεση των δύο λιμένων ανέλαβε η τουρκική εταιρεία «Aegean.Sea.Ways», την οποία στην Ελλάδα εκπροσωπεί η ΣΤΕΦΜΑΡ ΕΠΕ, που λειτουργεί ως ναυτικό πρακτορείο ναυτιλιακών εταιρειών προσφέροντας υπηρεσίες ναύλωσης για όλα τα είδη πλοίων και σκαφών, με επικεφαλής τον κ.  Στέφανο Καρακάνη.  Με την καθιέρωση της συγκεκριμένης γραμμής οι αρχές των δύο χωρών επιδιώκουν να μειώσουν την κυκλοφοριακή πυκνότητα στις συνοριακές πύλες τους, βοηθώντας παράλληλα στην ανάπτυξη των οικονομικών σχέσεων.

Ο κ. Καρακάνης, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ για τη συγκεκριμένη ακτοπλοϊκή σύνδεση που αναμένεται, σύμφωνα με τα έως τώρα δεδομένα, να ξεκινήσει τα δρομολόγιά της από τις 2 Ιουνίου, ανέφερε ότι η γραμμή να είναι ενεργή όχι μόνο την καλοκαιρινή περίοδο αλλά όλον τον χρόνο.

«Η πρόταση για την υλοποίηση του εγχειρήματος έρχεται από παλιά και πριν ακόμα υποβάλει ανάλογη πρόταση η Helenic Seaways για τη διασύνδεση της Θεσσαλονίκης με τη Μυτιλήνη και τη Σμύρνη», ανέφερε ο κ. Καρακάνης και τόνισε ότι αρχικά το σχέδιο της ακτοπλοϊκής σύνδεσης προέβλεπε ως λιμάνι εξόδου και εισόδου τη Ραφήνα. Ωστόσο οι τελωνειακές διαδικασίες δεν ήταν οι κατάλληλες, όπως δήλωσε ο ίδιος, ενώ υπήρχε και πρόβλημα χώρου λόγω συσσώρευσης πολλών γραμμών της ακτοπλοΐας.

Αναφερόμενος στη φιλοσοφία της γραμμής είπε ότι στόχος είναι να εξυπηρετηθεί ένας μεγάλος όγκος φορτηγών, επιβατών και τουριστών από την Ευρώπη προς την Τουρκία και το αντίστροφο.

«Έως τώρα περίπου 440.000 φορτηγά από την Τουρκία και 300.000 από Ιράν και Αζερμπαϊτζάν προκειμένου να φθάσουν στην Ευρώπη ακολουθούσαν διαδρομές μέσω Βουλγαρίας ή μέσω  Εγνατίας Οδού για την Ηγουμενίτσα, με μεγάλη ταλαιπωρία και με παράλληλη αύξηση του λειτουργικού κόστους», δηλώνει ο επικεφαλής της ΣΤΕΦΜΑΡ ΕΠΕ που εδρεύει στον Πειραιά.

«Ένας οδηγός φορτηγού ή τουρίστας ή επιβάτης φθάνοντας από την Ανκόνα συνήθως έβγαινε με το πλοίο στην Ηγουμενίτσα διανύοντας από εκεί περίπου 600 με 700 χιλιόμετρα μέσω της Εγνατίας Οδού με μία αναμονή στα τουρκικά σύνορα 6 με 7 ώρες τον χειμώνα, η οποία το καλοκαίρι μπορεί να έφθανε τις 12 ώρες για να φθάσει στη Σμύρνη ή πιο βαθιά στην τουρκική ενδοχώρα μετά από 6 έως 10 ώρες επιπλέον οδήγησης», τόνισε συμπληρώνοντας ότι «τώρα με τη νέα γραμμή μέσω Λαυρίου ένας επιβάτης, τουρίστας, οδηγός φορτηγού θα μπορεί σε 1,5 μέρα από την Ανκόνα και μέσω Πατρών και Λαυρίου να βρίσκεται στη Σμύρνη».

Σύμφωνα με τον Έλληνα εκπρόσωπο της εταιρείας στην Ελλάδα το πλοίο θα φέρει  πιθανόν σημαία Ευρωπαϊκής Ένωσης και δεν θα είναι μόνο για εμπορικούς σκοπούς, ενώ πρόσφατα έχει  ανανεώσει τον εξοπλισμό του και καλύπτει τις προδιαγραφές του ΙΜΟ για το 2020 φέροντας scrubbers. Θα μπορεί να εξυπηρετεί 1.200 επιβάτες, 300 οχήματα και 40 φορτηγά σε κάθε δρομολόγιο. Θα φεύγει από τη Σμύρνη στις 7 το πρωί και θα είναι στο Λαύριο στις 2 το μεσημέρι, ενώ θα φεύγει στις 6 το απόγευμα της ίδιας ημέρας από το Λαύριο για να φτάνει στη 1 τα ξημερώματα στο Τσεσμέ.

Ποια είναι η ΣΤΕΦΜΑΡ ΕΠΕ

Η εταιρεία λειτουργεί ως ναυτικό πρακτορείο ναυτιλιακών εταιρειών προσφέροντας υπηρεσίες ναύλωσης για όλα τα είδη πλοίων και σκαφών. Επίσης, με μεγάλη εμπειρία στη διεθνή μεταφορά πραγματοποιεί τη μεταφορά εμπορευμάτων διά θαλάσσης, φορτηγών και αεροπορικών αποστολών για όλα τα είδη φορτίων, ενώ παράλληλα παρέχει υπηρεσίες τελωνειακής αποταμίευσης και διανομής. Είναι μέλος των Ναυτικών Πρακτόρων (ΣΩΝΠΑΠ), μέλος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Διεθνούς Διαμεταφοράς και Επιχειρήσεων logistic (ΣΥΝΔΔΕ&L) και μέλος της Διεθνούς Ομοσπονδίας Διαμεταφορέων (FIATA). Η εταιρεία έχει πιστοποιηθεί με ISO 9001:2015 για τις υπηρεσίες της.

 

 

ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

ΕΓΚΑΙΝΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΙΣ 12/4 Η ΝΕΑ ΓΡΑΜΜΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΚΥΠΡΟΣ - ΧΑΪΦΑ

Μια νέα εμπορική γραμμή, που θα συνδέει τη Θεσσαλονίκη με την Κύπρο και τη Χάιφα εγκαινιάζει ο όμιλος Salamis, στο πλαίσιο της επέκτασης των δραστηριοτήτων του στον τομέα των θαλάσσιων μεταφορών. Τα δ...

ΔΙΑΒΑΛΚΑΝΙΚΗ ΒΑΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΒΑΡΕΑ ΟΧΗΜΑΤΑ

Ελλάδα, Βουλγαρία, Ρουμανία, Σερβία και Βόρεια Μακεδονία αποφάσισαν τη δημιουργία κοινής βάσης δεδομένων για τα βαρέα επαγγελματικά οχήματα, ώστε να διευκολυνθούν οι έλεγχοί τους. Αυτό ανακοίνωσε ο υπ...

ΜΕ E-CMR, ΥΠΟ ΤΟΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΟΦΑΕ, SARMED, MED FRIGO ΚΑΙ NESTLE

Το πιλοτικό πρόγραμμα e-CMR, το οποίο στη χώρα μας συντονίζεται από την Ομοσπονδία Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδος (ΟΦΑΕ) βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, με όλες τις εταιρείες που συμμετέχουν σε αυτό να ...

Κλείσιμο [X]