ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ LOGISTICS

ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΟΥ SUPPLY CHAIN INSTITUTE ΓΙΑ ΤΟ E-COMMERCE

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 29/06/2019

 

To δεύτερο συνέδριο για τα logistics του e-commerce διοργάνωσε το SUPPLY CHAIN INSTITUTE με την επιστημονική υποστήριξη της PLANNING, στις 26 Ιουνίου. Η προσέλευση ξεπέρασε τα 170 άτομα, στελέχη 70 επιχειρήσεων και e-shop. Tο SUPPLY CHAIN INSTITUTE καινοτόμησε για μία ακόμη φορά φέρνοντας ως κεντρικό ομιλητή τον Κοέν Σλέτερ, Operations e-commerce της Delhaize Βελγίου, ενώ δημιούργησε ένα μείγμα από εξαιρετικές ομιλίες και ένα ενδιαφέρον discussion panel όπου ακούστηκαν οι τοποθετήσεις  κορυφαίων στελεχών της αγοράς. Ακολούθησαν ενδιαφέρουσες συζητήσεις, αποτελέσματα ερευνών και ενημέρωση από τους leaders της αγοράς για σύγχρονες τεχνολογίες και εργαλεία βελτιστοποίησης της λειτουργίας της εφοδιαστικής αλυσίδας στο ηλεκτρονικό επιχειρείν. Την επιστημονική υποστήριξη του συνεδρίου είχε η PLANNING που φέτος γιορτάζει τα 30 χρόνια δυναμικής παρουσίας της στη συμβουλευτική σε θέματα operations και supply chain. 

To event διακρίθηκε για την άρτια διοργάνωση, τη μεγάλη συμμετοχή διευθυντικών στελεχών και  τις ενδιαφέρουσες ομιλίες 15 ειδικών του κλάδου, οι οποίοι ανέδειξαν το γεγονός ότι το μέλλον βρίσκεται στο ηλεκτρονικό και στο πολυκαναλικό εμπόριο.

Η εσπερίδα ήταν χωρισμένη σε δύο μέρη. Η θεματολογία του πρώτου μέρους επικεντρώθηκε στα logistics στην e&omni-channel εποχή του retailing. Ξεκίνησε με την ομιλία του κ. Ν. Ξυδά, Founder της HUMBLE Digital Agency με θέμα “Logistics in digital retail environment”, όπου  παρουσιάστηκαν τάσεις και ρυθμοί ανάπτυξης. Στη συνέχεια ο κ. Ν. Γκότζιας, Business Unit Manager της PLANNING με την ομιλία του “e-commerce logistics, ευθυγράμμιση με τις απαιτήσεις της εποχής” επισήμανε την ανάγκη για ύπαρξη μίας συνολικής μεθοδολογίας αλλά και υιοθέτηση της πρακτικής του benchmarking για τις απαιτήσεις της αγοράς. Επίσης τόνισε ότι τα καταστήματα δεν πρέπει να επικεντρώνονται πλέον μόνο στο customer experience αλλά και στο fulfillment.

Τις ομιλίες διαδέχτηκε ένα δυνατό discussion panel όπου συμμετείχαν οι κ.κ.  Ν. Βαρβαδούκας, Chief Omnichannel Officer/BoD COSMO SPORT – Μέλος Δ.Σ. GRECA,  Σ. Μπαρδούνιας, Διευθυντής Logistics, MIGATO,  Σ. Τσιλιγιάννης, Γενικός Διευθυντής, AVON,  Ε. Ρώσσης, Supply Chain Coordinator, LEROY MERLIN, M. Pezzi, e-commerce Manager, ITSCARETIME και Φ. Σκαπινάκη, Supply Chain Consultant, LOGIKA. Το panel συντόνισε ο Π. Ανδριανόπουλος, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος PLANNING.

Μετά το πέρας του πρώτου μέρους ακολούθησε η ομιλία του κεντρικού ομιλητή, κ. Σλέτερ με θέμα “e-Grocery: a challenging business with high demands”.  Στη συνέχεια  παρουσιάστηκαν 7 case study με θέμα E-commerce & omni-channel logistics in practice. Ο κ. Ιωάννου, Project Manager των EMEA και MANTIS, στην ομιλία του “Η βελτιστοποίηση του e-fulfillment στην πράξη”  παρουσίασε το case της X-KOM, πολωνικής εταιρίας ηλεκτρονικού εξοπλισμού και τις προκλήσεις για την X-KOM που ήταν η ικανοποίηση omni-channel παραγγελιών και ο ανασχεδιασμός των διαδικασιών των αποθηκών τους για να υποστηρίξουν τις παραγγελίες αυτές. Στη συνέχεια πήρε το λόγο ο κ. Κατινιώτης, Διευθύνων Σύμβουλος της SPEEDEX. Το θέμα της ομιλίας του ήταν “Οι ταχυμεταφορές στη νέα εποχή του Ηλεκτρονικού Εμπορίου” και παρουσίασε ενδιαφέροντα στοιχεία για το last mile και την κρισιμότητά του στην απόφαση των καταναλωτών.  Ακολούθησε ο κ. Χανιώτης, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της TELENAVIS με μία ομιλία με θέμα “ Digital tools to facilitate last mile and final delivery in e-commerce”, όπου έκανε λόγο για απαιτήσεις στο e-commerce σε καινούριες τεχνολογίες (analytics, drones, driveless cars) τονίζοντας ότι σήμερα, “no digital=no business”. Έπειτα ο κ. Πετρόγιαννης, Managing Director της PEBRO ξεκίνησε την ομιλία του με θέμα “Smart συστήματα αποθήκευσης για e-φαρμακείο”  παρουσιάζοντας το case study του ηλεκτρονικού φαρμακείου “oFarmakopoiosMou.gr”.

Το δεύτερο μέρος αλλά και την εσπερίδα ολοκλήρωσε ο κ. Στ. Ανδριανόπουλος,  Executive Consultant της PLANNING με την ομιλία “3 case studies προδιαγράφουν το βέλτιστο τρόπο πρόβλεψης ζήτησης διαχείρισης αγορών και αποθεμάτων στο e-commerce”. Τόνισε πως «το 7,3 % του κέρδους χάνεται κατά τη διαχείριση αποθηκών, δηλαδή το 1/3 του περιθωρίου κέρδους, και για αυτό πρέπει να δοθεί προσοχή στη διαχείριση αποθεμάτων. Τα e-shop σήμερα αντιμετωπίζουν πρόβλημα με το dead stock που ανέρχεται σε κάποιες περιπτώσεις και στο 70%-80%. Λύση αποτελεί ο χρωματισμός των αποθεμάτων (orange, green, yellow, red, black) και η υιοθέτηση της αντίστοιχης στρατηγικής διαχείρισης αποθέματος για κάθε κατηγορία. Ακολούθως πρέπει να γίνει μία ανάλυση ABC στους green κωδικούς και να κλειδωθεί ο αριθμός τους. Έμφαση πρέπει να δίνουν οι ηλεκτρονικές επιχειρήσεις στην κερδοφορία τους και όχι αποκλειστικά στην αύξηση των πωλήσεων. Εκεί τα logistics διαδραματίζουν σημαντικό και καθοριστικό ρόλο». 

* Χορηγός επικοινωνίας του συνεδρίου ήταν το περιοδικό “Logistics & Management”.

 

 

 

ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ

ΙΔΡΥΘΗΚΕ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΡΚΟΥ (ΕΑΝΕΠ) ΟΙΝΟΦΥΤΩΝ

Με αρχικούς μετόχους τις εταιρείες ΕΤΒΑ ΒΙ.ΠΕ. Α.Ε., ΕΛΒΑΛΧΑΛΚΟΡ Α.Ε., ΣΥΜΕΤΑΛ Α.Ε. και Goldair Cargo Α.Ε., καθώς και το Επιμελητήριο Βοιωτίας, ιδρύθηκε το πρώτο Επιχειρηματικό Πάρκο Εξυγίανσης Άτυπης...

ΣΤΟΥΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ Η ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΚΕΕ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΠΑΡΚΑ

Εμπεριστατωμένη μελέτη – έρευνα για την ανάπτυξη 88 Επιχειρηματικών Πάρκων το διάστημα 2018-2040 απέστειλε ο πρόεδρος της ΚΕΕ και του ΕΒΕΑ κ. Κωνσταντίνος Μίχαλος προς τους υπουργούς Ανάπτυξης και Επε...

ΡΟΜΠΟΤΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΘΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ Η YALE ΣΤΗΝ IMHX 2019

Στη μεγαλύτερη έκθεση Logistics και Supply Chain του Ηνωμένου Βασιλείου, που θα γίνει 24-27 Σεπτεμβρίου στο Μπέρμιγχαμ, θα συμμετάσχει η Yale® Europe Handling. Η εταιρεία θα παρουσιάσει λύσεις ρομποτ...

Κλείσιμο [X]