ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ LOGISTICS

ΣΑΦΕΣΤΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΣΤΟ ΠΑΚΕΤΟ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 10/02/2020

 

Νέα συμφωνία μεταξύ του Κοινοβουλίου και των διαπραγματευτών της φινλανδικής προεδρίας για τη μεταρρύθμιση του τομέα των οδικών μεταφορών εγκρίθηκε από την Επιτροπή Μεταφορών και Τουρισμού στις 22 Ιανουαρίου.

Οι αναθεωρημένοι κανόνες για την απόσπαση και τους χρόνους ανάπαυσης των οδηγών, καθώς και για την αποτελεσματικότερη επιβολή των κανόνων καμποτάζ (μεταφορές εμπορευμάτων που εκτελούνται προσωρινά από μη εγκατεστημένους μεταφορείς σε κράτος μέλος υποδοχής) αποσκοπούν στον τερματισμό του αθέμιτου ανταγωνισμού στον τομέα των οδικών μεταφορών και στην παροχή καλύτερων συνθηκών εργασίας στους οδηγούς.

Η συμφωνία διατηρεί τα υφιστάμενα όρια στις ενδομεταφορές, αλλά για την καταπολέμηση της απάτης θα χρησιμοποιηθούν οι ταχογράφοι. Προκειμένου να αποφευχθεί η συστηματική ενδομεταφορά, θα υπάρξει επίσης μια περίοδος αναβολής τεσσάρων ημερών πριν από την πραγματοποίηση περισσότερων επιχειρήσεων ενδομεταφορών εντός της ίδιας χώρας με το ίδιο όχημα. Για την καταπολέμηση της χρήσης εταιρειών γραμματοκιβωτίων, οι επιχειρήσεις οδικών μεταφορών θα πρέπει να ασκούν ουσιαστικές δραστηριότητες στο κράτος-μέλος στο οποίο είναι εγγεγραμμένες, ενώ τα φορτηγά θα πρέπει να επιστρέφουν στο επιχειρησιακό κέντρο της εταιρείας κάθε οκτώ εβδομάδες. Οι συμφωνηθέντες κανόνες για την απόσπαση οδηγών θα ισχύουν για τις ενδομεταφορές και τις διεθνείς μεταφορές, με εξαίρεση τη διαμετακόμιση, τις διμερείς πτήσεις και τις διμερείς πράξεις, με μία πρόσθετη φόρτωση ή εκφόρτωση σε κάθε κατεύθυνση (ή μηδέν στη διέλευση και δύο στην επιστροφή).

Οι εταιρείες θα πρέπει επίσης να οργανώσουν το χρονοδιάγραμμά τους έτσι ώστε οι οδηγοί στις διεθνείς εμπορευματικές μεταφορές να είναι σε θέση να επιστρέφουν στο σπίτι τους σε τακτά χρονικά διαστήματα (κάθε τρεις ή τέσσερις εβδομάδες).   Η υποχρεωτική περίοδος ανάπαυσης στο τέλος της εβδομάδας δεν θα μπορεί να λαμβάνεται σε καμπίνα φορτηγού, ενώ εάν αφαιρείται από το χρόνο ανάπαυσης στο σπίτι, η εταιρεία θα πρέπει να πληρώνει για τα έξοδα διαμονής. Η νέα συμφωνία θα πρέπει τώρα να εγκριθεί από τους υπουργούς της Ε.Ε. και στη συνέχεια από το Κοινοβούλιο.

 

 

ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ Ε.Ε.ΣΥ.Μ. ΚΑΙ Ι.Ο.ΑΣ. – ΠΡΩΤΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ Η ΚΡΗΤΗ

Μνημόνιο συνεργασίας με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς» υπέγραψε στις 14 Φεβρουαρίου ο Ελληνικός Επιμελητηριακός Επιχειρηματικός Σύνδεσμος Μεταφορών (Ε.Ε.ΣΥ.Μ.)....

Ο.Λ.Β.: ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΤΟΝ Ε.Ε.ΣΥ.Μ. ΓΙΑ ΔΙΕΥΡΥΝΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ

Τον πρόεδρο του Ελληνικού Επιμελητηριακού Επιχειρηματικού Συνδέσμου Μεταφορών (Ε.Ε.ΣΥ.Μ.) κ. Μιχάλη Αδαμαντιάδη προσκάλεσε σε συνάντηση ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Βόλου Α.Ε. κ. Σωκρά...

VISION ZERO: ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΔΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΒΑΡΕΑ ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ

Ένα πρότυπο άμεσης όρασης (DVS) και μια ειδική άδεια ασφαλείας για όλα τα βαρέα φορτηγά άνω των 12 τόνων θα αρχίσει να εφαρμόζεται φέτος στο Λονδίνο, στο πλαίσιο του σχεδίου Vision Zero....

Κλείσιμο [X]