ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ LOGISTICS

ICAP: ΕΚΤΙΝΑΞΗ ΤΩΝ PRIVATE LABEL ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 10/06/2013

 

Εντυπωσιακή μεν αλλά αναμενόμενη είναι η πορεία των private label προϊόντων στο ελληνικό λιανεμπόριο το τελευταίο διάστημα. Ο βαθμός διείσδυσής τους στο σύνολο των πωλήσεων των επιχειρήσεων του κλάδου των super markets και cash & carry εκτιμάται πλέον στο 20%.

Τα παραπάνω επισημαίνονται  σε κλαδική μελέτη που εκπόνησε η ICAP και δημοσίευσε την προηγούμενη εβδομάδα. Σύμφωνα με τη μελέτη  η αξία των συνολικών πωλήσεων των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στην εγχώρια αγορά μέσω των S/M και C&C αυξήθηκε με μέσο ετήσιο ρυθμό μεταβολής 11% την περίοδο 2007-2011.  Η ανοδική πορεία συνεχίστηκε και το 2012, με εκτιμώμενο ποσοστό της τάξης του 4%-5% σε σχέση με το 2011. Περεταίρω διεύρυνση του μεριδίου αναμένεται για το 2013, δημιουργώντας ‘πονοκέφαλο’ στα επώνυμα brands.

Στη φωτογραφία τα private label προϊόντα του ομίλου ARISTA

 

 

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΕΕΛ - OPTILOG ADVISORY SERVICES ΠΡΩΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ

Το πρώτο διαδικτυακό σεμινάριό της συνδιοργανώνει η Ελληνική Εταιρεία Logistics με την OPTILOG Advisory Services, την Τρίτη 5 Μαΐου, από τις 17.00-18.30, με θέμα: «E-COMMERCE LOGISTICS: Lessons Learne...

H SARMED ΜΕ ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ COVID-19

Η SARMED έχει καταφέρει σε αυτή την αναπάντεχη συγκυρία να υποστηρίζει απρόσκοπτα τους πελάτες της αναδεικνύοντας παράλληλα τον ανθρωποκεντρικό της χαρακτήρα. Η SARMED στηρίζει τους εργαζομένους της μ...

ΣΥΣΤΑΣΗ ΟΜΑΔΑΣ ΚΡΟΥΣΗΣ «ΑΣΚΛΗΠΙΟΣ» ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΩΝ ΨΥΧΟΥΣ & LOGISTICS

Η ΕΝΩΣΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΩΝ ΨΥΧΟΥΣ & LOGISTICS κατόπιν των εξελίξεων των τελευταίων ημερών σχετικά με τον κορωνοϊό (COVID -19), υλοποιεί Σχέδιο Δράσης προκειμένου να υποστηρίξει τους Επαγγελματίες της Εφοδια...

Κλείσιμο [X]