ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ LOGISTICS

ICAP: ΕΚΤΙΝΑΞΗ ΤΩΝ PRIVATE LABEL ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 10/06/2013

 

Εντυπωσιακή μεν αλλά αναμενόμενη είναι η πορεία των private label προϊόντων στο ελληνικό λιανεμπόριο το τελευταίο διάστημα. Ο βαθμός διείσδυσής τους στο σύνολο των πωλήσεων των επιχειρήσεων του κλάδου των super markets και cash & carry εκτιμάται πλέον στο 20%.

Τα παραπάνω επισημαίνονται  σε κλαδική μελέτη που εκπόνησε η ICAP και δημοσίευσε την προηγούμενη εβδομάδα. Σύμφωνα με τη μελέτη  η αξία των συνολικών πωλήσεων των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στην εγχώρια αγορά μέσω των S/M και C&C αυξήθηκε με μέσο ετήσιο ρυθμό μεταβολής 11% την περίοδο 2007-2011.  Η ανοδική πορεία συνεχίστηκε και το 2012, με εκτιμώμενο ποσοστό της τάξης του 4%-5% σε σχέση με το 2011. Περεταίρω διεύρυνση του μεριδίου αναμένεται για το 2013, δημιουργώντας ‘πονοκέφαλο’ στα επώνυμα brands.

Στη φωτογραφία τα private label προϊόντα του ομίλου ARISTA

 

 

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

OΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑ ΣΕ SMART CITIES ΣΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ 3ΗΣ “VERDE.TEC”

Δυναμικές συμμετοχές από επιχειρήσεις, οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης, περιφέρειες, δημοτικές επιχειρήσεις ύδρευσης και φορείς διαχείρισης στερεών αποβλήτων. Ιδέες και λύσεις για τη δημιουργία «έ...

ΑΥΞΗΣΗ ΕΞΑΓΩΓΩΝ ΚΑΙ ΕΙΣΑΓΩΓΩΝ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΟΚΤΑΜΗΝΟ 2018, ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΟΣ

Αισιόδοξα είναι τα μηνύματα της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής για τις εμπορευματικές συναλλαγές το πρώτο οκτάμηνο του 2018, όπου καταγράφεται αύξηση των εξαγωγών κατά 17,6% και των εισαγωγών κατά 9%, με...

ΣΕΒΕ: ΑΛΛΑΓΗ ΕΠΩΝΥΜΙΑΣ ΜΕ ΣΗΜΑΣΙΑ

Στη μετονομασία του Συνδέσμου Επιχειρηματιών Βορείου Ελλάδος (ΣΕΒΕ) σε Σύνδεσμο Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος (και στην αγγλική γλώσσα «GREEK EXPORTERS’ ASSOCIATION») προχώρησε η διοίκηση του Συνδέσμου, ...

Κλείσιμο [X]