Ημερομηνία Δημοσίευσης: 10/06/2013
Εντυπωσιακή μεν αλλά αναμενόμενη είναι η πορεία των private label προϊόντων στο ελληνικό λιανεμπόριο το τελευταίο διάστημα. Ο βαθμός διείσδυσής τους στο σύνολο των πωλήσεων των επιχειρήσεων του κλάδου των super markets και cash & carry εκτιμάται πλέον στο 20%.
Τα παραπάνω επισημαίνονται σε κλαδική μελέτη που εκπόνησε η ICAP και δημοσίευσε την προηγούμενη εβδομάδα. Σύμφωνα με τη μελέτη η αξία των συνολικών πωλήσεων των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στην εγχώρια αγορά μέσω των S/M και C&C αυξήθηκε με μέσο ετήσιο ρυθμό μεταβολής 11% την περίοδο 2007-2011. Η ανοδική πορεία συνεχίστηκε και το 2012, με εκτιμώμενο ποσοστό της τάξης του 4%-5% σε σχέση με το 2011. Περεταίρω διεύρυνση του μεριδίου αναμένεται για το 2013, δημιουργώντας ‘πονοκέφαλο’ στα επώνυμα brands.
Στη φωτογραφία τα private label προϊόντα του ομίλου ARISTA