ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ LOGISTICS

ΠΡΟΧΩΡΑΕΙ ΤΟ ΘΡΙΑΣΙΟ, ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΟΣΕ ΣΤΟΝ ΟΛΠ & ΝΕΑ ΕΡΓΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΓΟΣΕ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΑΘΕ

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 02/07/2013

 

Σημαντικές ανακοινώσεις και μια εφ΄ όλης της ύλης ενημέρωση των συντακτών περιείχε η σημερινή συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ  Κώστας Σπηλιόπουλος, την πρώτη της εταιρείας εδώ και μια δεκαετία (!) αλλά και πρώτη του ιδίου στις λιγότερες από 120 ημέρες που βρίσκεται στη θέση αυτή.

Οι σημαντικότερες ανακοινώσεις του πρώην υφυπουργού Εθνικής Άμυνας και βουλευτή ΠΑ.ΣΟ.Κ. Αχαΐας, έχουν να κάνουν α) με τις σημαντικές συμβάσεις για τα έργα στο τμήμα Ροδοδάφνη- Ψαθόπυργος και στο τμήμα Τιθορέα- Δομοκός, β) την υλοποίηση της δεύτερης λειτουργικής φάσης στο Θριάσιο Πεδίο όπου κατασκευάζεται το νέο εμπορευματικό κέντρο του ΟΣΕ, γ) η παράδοση εντός 10 ημερών του έργου επέκτασης της γραμμής από τον προβλήτα της COSCO στο Ικόνιο στο τμήμα του ΟΛΠ και δ) τα έργα ‘σκούπα’ σε διάφορα τμήματα του δικτύου ΠΑΘΕ, έργα τα οποία λίμναζαν για πολλά χρόνια.

Ο Κ. Σπηλιόπουλος έδωσε μια θετική εικόνα της εταιρείας η οποία αυτή τη στιγμή έχει περιοριστεί σε 199 άτομα προσωπικό έναντι 353 το 2009 και σε λειτουργικά έξοδα μόλις 8,8 εκατ. ευρώ έναντι περίπου 25 εκατ. ευρώ το 2009. Ο προϋπολογισμός της εταιρείας  για το 2013 από 8,9 εκατ. ευρώ αρχικά μειώθηκε σε 7,3 λόγω περικοπών, παρόλα αυτά η ΕΡΓΟΣΕ βρίσκεται εντός προϋπολογισμού για το πρώτο τρίμηνο του 2013 κι ευελπιστεί ότι θα παραμείνει έτσι μέχρι τα τέλη της χρονιάς.

Ο πρόεδρος της εταιρείας έδωσε το περίγραμμα των επιδιώξεων της νέας διοίκησης: ολοκλήρωση του δικτύου ΠΑΘΕ, το οποίο άλλωστε αποτελεί συμβατική υποχρέωση της χώρας μιας κι έχει ενταχθεί μέσα στα Διευρωπαϊκά Δίκτυα, η αναβάθμιση στη σύνδεση των σημαντικών λιμένων της χώρας με το τρένο (Πειραιάς, Θεσσαλονίκη, Αλεξανδρούπολη σε λίγο) αλλά και η προώθηση των έργων διασύνδεσης σε άλλα λιμάνια (Καβάλα, Βόλος, Λαύριο) και η ανάδειξη του σιδηροδρόμου σε κύριο μεταφορικό μέσο στον τομέα των εμπορευματικών μεταφορών.

Ο πρόεδρος της ΕΡΓΟΣΕ ανάλωσε πολύ χρόνο από την ομιλία του στο πρόβλημα των κλοπών και των βανδαλισμών που έχει υποστεί το δίκτυο σε διάφορα σημεία του, με αποτέλεσμα το ελληνικό δημόσιο να έχει ξοδέψει μέχρι αυτή τη στιγμή περίπου 60 εκατ. για αποκατάσταση γραμμών  και ανάταξη της ηλεκτροδότησης σε διάφορα σημεία του δικτύου, τάχθηκε μάλιστα υπέρ αυστηρότερων μέτρων φύλαξης της γραμμής, ενδεχομένως και από ιδιωτική εταιρεία.

Τέλος ανέφερε ότι η ΕΡΓΟΣΕ συμμετέχει ήδη σε διαγωνισμό για σιδηροδρομικό έργο στο Σκόπια,   βρίσκεται σε διακανονισμό με τη SIEMENS μέσω του οποίου θα πετύχει σημαντική μείωση του κόστους ορισμένων έργων, ενώ κάποια από τα λειτουργικά της έξοδα είναι πλέον επιλέξιμα από το ΕΣΠΑ (ύψους περίπου 21 εκατ. ευρώ) κάτι που θα δώσει μια σημαντική ανάσα για την εταιρεία.

 

 

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ Κ. ΓΙΑΝΝΗ ΠΛΑΚΙΩΤΑΚΗ ΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΕΥΡΩΠΑΙΑ ΕΠΙΤΡΟΠΟ VIOLETA BULC

Το ρόλο της ναυτιλίας στην ευρωπαϊκή οικονομία, αλλά και στο ευρωπαϊκό και παγκόσμιο δίκτυο μεταφοράς αγαθών και στην ενίσχυση των παραμέτρων εκείνων που αναδεικνύουν αυτόν το ρόλο, υπογράμμισε ο Υπου...

ΠΛΩΡΗ ΤΟΥ ΟΛΠ ΓΙΑ ΠΡΩΤΙΑ ΣΤΗ ΜΕΣΟΓΕΙΟ

Σπάζοντας το όριο των 5 εκατ. TEU, ο Οργανισμός Λιμένα Πειραιά έρχεται πολύ κοντά στην πρώτη θέση στη Μεσόγειο στον τομέα της μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων....

ΣΕΒ: ΣΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΔΙΕΙΣΔΥΣΗΣ ΣΕ ΞΕΝΕΣ ΑΓΟΡΕΣ

Με τη συμμετοχή υψηλόβαθμων στελεχών από επιχειρήσεις – μέλη του, πραγματοποιήθηκε στα γραφεία του ΣΕΒ (Τετάρτη, 30/10/2019), το εργαστήριο ExportReady Master με θέμα: «Στρατηγικές και Πρακτικές Διείσ...