ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ LOGISTICS

ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΒΟΡΕΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 22/11/2013

 

Οι ομιλητές του συνεδρίου πωλήσεων της ICAP στη Θεσσαλονίκη: (από αριστερά): Dr. Leslie T. Szamosi, Νικήτας Κωνσταντέλλος, Tony Hughes, Martin Stiven, Γιώργος Χάρος, Βασίλης Παπαχρήστος.

ΤηΝ Τρίτη 19 Νοεμβρίου στο Makedonia Palace Hotel, η ICAP Group διοργάνωσε Συνέδριο με θέμα: "Πωλήσεις: ένα σταυρόλεξο για δυνατούς πωΛΥΤΕΣ".

Ως νέα πρωτοβουλία για την κάλυψη του κενού πληροφόρησης αλλά και δικτύωσης των επαγγελματιών στον κλάδο των πωλήσεων, το Συνέδριο διερεύνησε τις σύγχρονες διεθνείς τάσεις στο χώρο των πωλήσεων, προσαρμόζοντάς τες με τρόπο ρεαλιστικό και πρακτικό στην τοπική αγορά και οικονομία.

Στην έναρξη των εργασιών, ο Νικήτας Κωνσταντέλλος, διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου ICAP παρουσίασε τα οικονομικά στοιχεία και τις αλλαγές στην αγορά των πωλήσεων στην Ελλάδα αλλά και, συγκεκριμένα, στο σύνολο της Βόρειας Ελλάδας, όπου τα οικονομικά μεγέθη δείχνουν να αντιστέκονται περισσότερο στην κρίση σε σύγκριση με το σύνολο της χώρα - ιδιαιτέρως δε τα κέρδη EBITDA - αποδεικνύοντας την αντοχή των τοπικών επιχειρήσεων.

Η ατζέντα των εργασιών, πλαισιώθηκε από τρεις κεντρικές ομιλίες των Tony Hughes, CEO, Huthwaite International που μεταξύ άλλων τόνισε την ανάγκη να οικοδομείται επισταμένως αξία μέσα από την πειθώ και κατόπιν να ξεκινά η διαπραγμάτευση,  Martin Stiven, Leadership Development Consultant με κεντρικό μήνυμα την ανάγκη ευθυγράμμισης στόχων, επικέντρωσης στις νέες αγορές και αντιμετώπισης των πωλήσεων ως επιστήμης και Dr. Leslie T. Szamosi, Καθηγητή του University of Sheffield που υπογράμμισε την άρρηκτη σύνδεση της έννοιας των Πωλήσεων με τη Διαχείριση των Ανθρώπων (Πωλητών - Πελατών κλπ). 

Τέλος, πραγματοποιήθηκε συζήτηση Ανωτάτων Στελεχών με θέμα: «Η πώληση αλλάζει: παράγοντες που κάνουν τη θετική διαφορά στα εταιρικά αποτελέσματα» που συντόνισε ο κ. Γιώργος Χάρος, Εκτελεστικός Διευθυντής Υπηρεσιών Ανθρώπινου Δυναμικού ICAP Group.

Κάποια από τα βασικότερα συμπεράσματα που εξήχθησαν από το πάνελ, αφορούσαν στην εμπιστοσύνη που πρέπει να αναπτύσσεται μεταξύ πωλήσεων και διοίκησης, αλλά και των πελατών με τους πωλητές, στην αναγκαιότητα ύπαρξης καινοτόμων λύσεων (προϊόντων και πρακτικών), στη σημασία διαμόρφωσης και διατήρησης εταιρικής κουλτούρας (αίσθηση σύμπνοιας και συλλογικότητας) και βέβαια στην ανάγκης συμφωνίας μετρήσιμων στόχων πωλήσεων. Ιδιαίτερη μνεία έγινε δε στην ανάγκη ανάπτυξης και διαχείρισης των  key accounts.

 

 

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

EUROLOG 2019: ΑΝΑΔΕΙΧΘΗΚΑΝ Ο MANAGER ΚΑΙ ΤΟ PROJECT ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ILME

Στο επίσημο δείπνο του 25ου Ευρωπαϊκού Συνεδρίου “EUROLOG 2019”, το ILME απένειμε τα βραβεία «Μέγας Αλέξανδρος» και «Γ. Κονετάς», καθώς και τις πιστοποιήσεις ELA σε 13 νέα στελέχη της Εφοδιαστικής Αλυ...

EUROLOG 2019: ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΡΙΣΤΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ

Με πολύ ενδιαφέρουσες ομιλίες, παρεμβάσεις και προτάσεις ολοκληρώθηκε το 25ο διεθνές συνέδριο Eurolog19 που φέτος διοργάνωσε στην Αθήνα, 3-4 Απριλίου, ο ELA (European Logistics Association) σε συνερ...

Κλείσιμο [X]