ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ LOGISTICS

ΣΤΗ DHL EXPRESS ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 24/01/2014

 

H DHL Express Ελλάς βραβεύτηκε στα «Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών» με το Βραβείο Καλύτερου τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών (κατηγορία μικρών ομάδων) για το 2013.

Η φετινή εκδήλωση βράβευσης πραγματοποιήθηκε στο Ξενοδοχείο Athenaeum Intercontinental, από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών σε συνεργασία με την Boussias Communications, ενώ τελούσε υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης & Ανταγωνιστικότητας, του ΣΕΒ και SETE.

«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για το βραβείο αυτό, καθώς η ποιότητα των υπηρεσιών μας και ο βαθμός ικανοποίησης των πελατών αποτελούν βασικό στόχο όλων των δράσεών μας. Στην κατεύθυνση αυτή συμβάλλουν τα συνεχή προγράμματα εκπαίδευσης του προσωπικού μας που διασφαλίζουν στους πελάτες μας ότι απολαμβάνουν υπηρεσίες από εργαζόμενους οι οποίοι είναι διεθνείς ειδικοί στον τομέα τους», ανέφερε ο Μιχάλης Παγωμένος, Sales, Marketing & Customer Service Director της DHL Express Ελλάδας (στη φωτογραφία με τις κοπέλες του σχετικού τμήματος της εταιρείας).

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), είναι μη κερδοσκοπικός οργανισμός, ο οποίος ιδρύθηκε το 2004. Στόχος του Ινστιτούτου ήταν η αναγνώριση της ανάγκης να αναβαθμιστεί και να υποστηριχθεί ο ρόλος όσων, άμεσα ή έμμεσα, έρχονται σε επαφή με τον πελάτη. Σήμερα περισσότερες από 70 εταιρείες είναι μέλη του Ινστιτούτου, ανάμεσα στις οποίες και η DHL Express, ενώ στο Διοικητικό του Συμβούλιο συμμετέχουν ανώτερα στελέχη του επιχειρηματικού κόσμου και μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας.

Στα πλαίσια της προσπάθειας για τη διάδοση της πελατοκεντρικής φιλοσοφίας, το ΕΙΕΠ διοργάνωσε για πρώτη φορά το 2010 στην Ελλάδα τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών. Στη φετινή διοργάνωση υπήρχαν 100 υποψηφιότητες τόσο από εταιρείες μέλη, όσο και μη μέλη του Ινστιτούτου, για συνολικά 10 κατηγορίες.

 

 

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

EUROLOG 2019: ΑΝΑΔΕΙΧΘΗΚΑΝ Ο MANAGER ΚΑΙ ΤΟ PROJECT ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ILME

Στο επίσημο δείπνο του 25ου Ευρωπαϊκού Συνεδρίου “EUROLOG 2019”, το ILME απένειμε τα βραβεία «Μέγας Αλέξανδρος» και «Γ. Κονετάς», καθώς και τις πιστοποιήσεις ELA σε 13 νέα στελέχη της Εφοδιαστικής Αλυ...

EUROLOG 2019: ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΡΙΣΤΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ

Με πολύ ενδιαφέρουσες ομιλίες, παρεμβάσεις και προτάσεις ολοκληρώθηκε το 25ο διεθνές συνέδριο Eurolog19 που φέτος διοργάνωσε στην Αθήνα, 3-4 Απριλίου, ο ELA (European Logistics Association) σε συνερ...

Κλείσιμο [X]