ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ LOGISTICS

ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΦΑΣΗ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΟΑΣΑ- ΤΡΕΙΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 06/02/2014

 

Εγκρίθηκαν από το διοικητικό συμβούλιο του ΟΑΣΑ και οι τρεις τελικές δεσμευτικές προσφορές για το ηλεκτρονικό εισιτήριο αναφορικά με την τεχνική αξιολόγηση. Το επόμενο βήμα αφορά στο άνοιγμα των οικονομικών προσφορών. Οι εταιρείες που υπέβαλλαν δεσμευτικές προσφορές και εγκρίθηκαν αναφορικά με την τεχνική αξιολόγηση είναι οι:

1. INTRASOFT INTERNATIONAL – ΙΝΤRΑΚΑΤ

2. ΑΤΕΣΕ – ΜΕΤΚΑ

3. ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ – LG CNS

Στο πλαίσιο του έργου, ο ανάδοχος θα αναλάβει τη χρηματοδότηση (50% ιδιωτικά κεφάλαια, 50% πόροι ΕΣΠΑ), μελέτη, κατασκευή, συντήρηση και τεχνική διαχείριση του έργου για 12 έτη, ενώ θα αποπληρώνεται βάσει μηχανισμού πληρωμών κατά την περίοδο λειτουργίας του, ο οποίος αξιολογεί την ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών. «Το ελληνικό δημόσιο δεν αγοράζει μια προμήθεια, αλλά μια υπηρεσία, ενώ στο τέλος της 12ετούς διάρκειας της σύμβασης το σύστημα θα μείνει στην κυριότητα του ΟΑΣΑ» επισημαίνεται στην ανακοίνωση του Οργανισμού.

Οι επιβάτες θα ωφεληθούν με τις δικαιότερες χρεώσεις ανάλογα με τις αποστάσεις που θα διανύουν, την εξασφάλισή τους σε περίπτωση απώλειας ή καταστροφής των καρτών, την ευκολία στην αγορά εισιτηρίων και φόρτιση καρτών σε πολλά σημεία πώλησης, καθώς και τη διαρκή βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς αυτούς.

Σύμφωνα με τους υπευθύνους του έργου, τα πλεονεκτήματα του συστήματος για τον ΟΑΣΑ θα προκύψουν από το δραστικό περιορισμό της λαθρεπιβίβασης, καθώς θα τοποθετηθούν μπάρες στο μετρό. Επίσης, οφέλη θα προκύψουν από τον καλύτερο σχεδιασμό του μεταφορικού έργου, το βελτιωμένο έλεγχο των χρηματοοικονομικών του μεγεθών, το σχεδιασμό και την υλοποίηση ευέλικτων και ελκυστικών τιμολογιακών πολιτικών, καθώς και την ορθολογικότερη κατανομή των εσόδων μεταξύ των εμπλεκομένων φορέων, ανάλογα με το μεταφορικό έργο που έχουν προσφέρει. Το έργο προβλέπεται να παραδίδεται σταδιακά κατά την περίοδο 2014-2015.

Πρόκειται για το δεύτερο κατά σειρά έργο στον τομέα Τεχνολογίας Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στις μεταφορές, καθώς ολοκληρώθηκε και η επιλογή αναδόχου στο έργο ΣΔΙΤ για την υλοποίηση συστήματος τηλεματικής για την πληροφόρηση των επιβατών και τη διαχείριση του στόλου λεωφορείων και τρόλεϊ.

 

 

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

EUROLOG 2019: ΑΝΑΔΕΙΧΘΗΚΑΝ Ο MANAGER ΚΑΙ ΤΟ PROJECT ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ILME

Στο επίσημο δείπνο του 25ου Ευρωπαϊκού Συνεδρίου “EUROLOG 2019”, το ILME απένειμε τα βραβεία «Μέγας Αλέξανδρος» και «Γ. Κονετάς», καθώς και τις πιστοποιήσεις ELA σε 13 νέα στελέχη της Εφοδιαστικής Αλυ...

EUROLOG 2019: ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΡΙΣΤΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ

Με πολύ ενδιαφέρουσες ομιλίες, παρεμβάσεις και προτάσεις ολοκληρώθηκε το 25ο διεθνές συνέδριο Eurolog19 που φέτος διοργάνωσε στην Αθήνα, 3-4 Απριλίου, ο ELA (European Logistics Association) σε συνερ...

Κλείσιμο [X]