ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ LOGISTICS

Ο Βέρνερ Χέρμαν στο γραφείο του, στην έδρα της Intercontor, στο Κορωπί. Δουλεύει περισσότερο σήμερα, λόγω κρίσης, αλλά αντέχει καλύτερα από το μέσο όρο στον κλάδο του. Και σχεδιάζει το μέλλον…

WERNER HERMANN (INTERCONTOR ΕΛΛΑΣ) : ΛΟΓΩ ΚΡΙΣΗΣ, ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΠΛΕΟΝ ΣΑΝ… 20-ΑΡΗΔΕΣ

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 01/08/2014

 

ΣΥΝΟΜΙΛΟΥΜΕ ΜΕ ΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΛΕΟΝ ΕΜΠΕΙΡΟΥΣ ΚΙ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΥΣ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΓΚΑΜΑ ΘΕΜΑΤΩΝ, ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΑΝΕ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ –ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ ΣΥΝΟΜΙΛΗΤΗ ΜΑΣ– ΚΑΙ ΦΤΑΝΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΗ… ΡΩΣΙΑ.

Συνέντευξη στο Θανάση Αντωνίου

To 2013 ο Βέρνερ Χέρμαν ( Werner Hermann), διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας μεταφορών Intercontor Ελλάς, τιμήθηκε με ένα σημαντικό διεθνές βραβείο από το Forum Logistics Intelligence: Απόσπασε το Lifetime Achievement Award 2013 για επιχειρηματική ηθική και την συνολική παρουσία του στον κλάδο. Με αφορμή αυτή τη διάκριση και με ενδιαφέρον να συζητήσουμε με έναν από τους κορυφαίους μιας χειμαζόμενης όμως αγοράς, επισκεφτήκαμε τις εγκαταστάσεις της εταιρείας στο Κορωπί, στο αεροδρόμιο «Ελευθ. Βενιζέλος».

Ο Βέρνερ Χέρμαν είναι διαμεταφορέας η έβδομη γενιά. Στην Ελλάδα ήρθε το 1959 και η επιχείρηση ενεργοποιήθηκε το 1960 από τους γονείς του σημερινού ιδιοκτήτη, ο οποίος ανέλαβε την διοίκηση το 1980. Η Intercontor ξεκίνησε το μεταφορικό της έργο με σιδηροδρομικές φορτώσεις βαγονιών γκρουπάζ από το Σάλτσμπουργκ της Αυστρίας προς Αθήνα. Στα μέσα της δεκαετίας του 1960 ξεκίνησε τις πρώτες οδικές μεταφορές από τη Δανία και την Αυστρία· πρωτόγνωρος τρόπος μεταφοράς για εκείνη την εποχή.

Η εταιρεία απέκτησε σταδιακά υποκαταστήματα στον Πειραιά, τη Θεσσαλονίκη και την Καστοριά όπου ανέλαβε την μεταφορά γουναρικών προς όλο τον κόσμο. Με την προσχώρηση της Ελλάδας το 1993 στη συνθήκη Σέγκεν σταμάτησαν την λειτουργία τους οι κρατικές αποθήκες του Πειραιά και μαζί και ο λόγος ύπαρξης του υποκαταστήματος της Intercontor.

Από το 1992 η εταιρεία είχε ήδη επενδύσει σε αποθηκευτικούς χώρους στα Μεσόγεια, πλησίον του αεροδρομίου “Ελευθέριος Βενιζέλος” (σ.σ. το οποίο κατασκευάστηκε αργότερα) έτσι ώστε να μην υπάρξει διακοπή στη ροή και φορτοεκφόρτωση των εμπορευμάτων.

Η Intercontor, εκτός από ιδιόκτητες αποθήκες ασφαλείας και δίκτυο αντιπροσώπων σε κάθε χώρα του κόσμου, διαθέτει πάνω απ’ όλα εξαιρετικό προσωπικό, έχοντας επιπλέον στο τιμόνι της έναν συνετό άνθρωπο, ο οποίος κινείται με ταχύτητα, προσοχή και φαντασία…

 

L&M Πώς πάνε τα πράγματα, κύριε Χέρμαν, αυτό το διάστημα στον κλάδο σας;

– Βέρνερ Χέρμαν Για να πετύχουν σήμερα οι επιχειρήσεις του κλάδου μας κέρδος, που αυτό είναι άλλωστε ο επιχειρηματικός σκοπός, καταβάλλουν τεράστια προσπάθεια. Οι εισαγωγές δεν αυξάνονται· αντίθετα μειώνονται, ενώ οι εξαγωγές μένουν σχεδόν στάσιμες. Για να αυξηθούν οι τζίροι θα πρέπει η μία επιχείρηση να αφαιρέσει δουλειά από μία άλλη.

Υποφέρουμε λοιπόν όλοι στην αγορά, ο ανταγωνισμός είναι σκληρός, μειώνεται το έσοδο και κάποιοι καλοί συνάδελφοί μας έχουν τεθεί δυστυχώς εκτός κλάδου… Την ίδια στιγμή, το κράτος –με το αντιοικονομικό πλαίσιο που έχει επιβάλει στην ιδιωτική πρωτοβουλία γενικά– δεν θέλει να βοηθήσει τον εισαγωγέα-πελάτη μας, διότι επιθυμεί να παρουσιάσει ένα θετικό ισοζύγιο πληρωμών και εμπορευμάτων.

Μα, αυτός δεν είναι ο σκοπός κάθε κράτους;

– Πράγματι, αυτός είναι. Μόνο που εδώ πραγματοποιείται τεχνητά. Στο παρελθόν, το κράτος μέσω των μηχανισμών αύξησης των δασμών και των φόρων μείωνε την εισαγωγή. Οι ανεξέλεγκτες απεργίες, ορισμένες επί μήνες, αποθάρρυναν επίσης την εισαγωγή. Ίσως να υπήρχαν βασικοί λόγοι για ορισμένες από εκείνες τις απεργίες· το κράτος όμως δεν έδειχνε ενδιαφέρον να λυθούν τα προβλήματα, αφού ο σκοπός της μείωσης των εισαγωγών εξυπηρετούνταν.

Οι εξαγωγές;

Πηγαίνουν καλά, όχι όμως ότι έχουμε… έκρηξη. Άλλωστε, πού και πώς να αυξηθεί η παραγωγή σε προϊόντα εξαγωγής σε βραχύ χρονικό διάστημα; Οι υπηρεσίες και η παραγωγή μας δεν έχουν βελτιωθεί όσο νομίζουμε. Απλώς η ανάγκη έχει κάνει κάποιους εξαγωγείς να προσπαθούν περισσότερο: Ελέγχουν προσεκτικά τα προϊόντα, επιμελούνται την ετικέτα και τη συσκευασία, λαμβάνουν μέρος σε διεθνείς εκθέσεις, ενημερώνονται…

Υπάρχει κάποια εξωστρέφεια και πρέπει να πούμε ένα «μπράβο» σε όλους τους παραγωγούς που παρ’ όλη τη ψυχοφθόρα διαδικασία και τις αρνητικές ειδήσεις για τη χώρα –που σχεδόν απαξιώνουν την έννοια της εργασίας– προσπαθούν ανεπηρέαστοι να βελτιώσουν τη ζωή τους και τη χώρα. Επιχειρηματίες είναι όσοι φέρνουν δουλειές και δημιουργούν θέσεις εργασίας. Το περιβάλλον όμως μέσα στο οποίο επιχειρούν σήμερα οι Έλληνες επιχειρηματίες είναι μάλλον το χειρότερο στην Ευρώπη. Κουράζονται ψυχολογικά και σωματικά.

Γενική άποψη της αποθήκης της Intercontor στο Κορωπί, πολύ κοντά στις εγκαταστάσεις του αεροδρομίου.

Σωματικά εννοείτε;

– Βεβαίως, διότι καλούνται εξήντα ετών άνθρωποι να εργάζονται σαν να είναι είκοσι ετών. Σάββατο, αλλά και η Κυριακή, έχουν γίνει από ανάγκη εργάσιμες ημέρες. Παράλληλα πιέζονται και οι εργαζόμενοι: το 8ωρο γίνεται 10-ωρο ή 12-ωρο και η πίεση αυξάνεται, κι όποιος αντέξει. Ένας άνεργος μάνατζερ δέχεται σήμερα να εργαστεί και με 600 ευρώ το μήνα.

Το κράτος; Απέναντί σας εννοώ…

– Δεν νοείται να θέλουμε τις επιχειρήσεις ανθηρές και να είναι αποδοτικές κι από την άλλη να μην προλαβαίνεις να εκδόσεις ένα τιμολόγιο παροχής υπηρεσιών και το έσοδό του να το παίρνει το κράτος προκαταβολικά.

Ας ξεκινήσουμε το …ταξίδι μας από τις αεροπορικές μεταφορές, μια και βρισκόμαστε δίπλα στο αεροδρόμιο. Πώς πάνε τα πράγματα εκεί;

– Το αεροδρόμιο έχει σοβαρή πτώση τζίρου λόγω της κρίσης, και οι αποθήκες του, σε σχέση με πέντε χρόνια πριν, είναι σχεδόν άδειες. Το αεροδρόμιό μας δεν κατάφερε να γίνει κόμβος διαμεταφοράς εμπορευμάτων, ενώ είναι πολύ καλά οργανωμένο. Θεωρείται από πολλές πλευρές που συναλλάσσονται με τις υπηρεσίες του ότι είναι πολύ ακριβό.

Μια αεροπορική εταιρεία π.χ. προτιμά τη στάση και τον ανεφοδιασμό π.χ. στην Κωνσταντινούπολη παρά στην Αθήνα. Γι’ αυτό και έχουν μειωθεί οι πτήσεις προς την Αθήνα. Είναι ένα τυπικό παράδειγμα του γεγονότος ότι αν και είμαστε σε θέση να πουλάμε καλό service, δεν καταφέρνουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί. Σε αντίθεση με ένα «λιμενικό» παράδειγμα όπως η επένδυση της COSCO στον Πειραιά.

Υποστηρικτής κι εσείς;

– Ασφαλώς, διότι είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα επένδυσης. Η COSCO έφερε στο λιμάνι και την «πελατεία» της, ενώ σπρώχνει το σιδηρόδρομο σε μια πορεία εκσυγχρονισμού.

Τι γίνεται με την οδική μεταφορά; Ακούμε παράπονα…

– Έχουν δίκιο οι άνθρωποι. Οι ιδιοκτήτες φορτηγών αυτοκινήτων υποφέρουν για πολλούς λόγους. Αυτή την εποχή κυρίως λόγω έλλειψης φορτίων. Βέβαια, στο πλαίσιο του ελεύθερου ανταγωνισμού τέτοια φαινόμενα είναι αναμενόμενα. Όταν ο δικός μας κλάδος είναι υποχρεωμένος να «καταπιεί» μια μείωση του κύκλου εργασιών της τάξης του 60-80% σε μια πενταετία, τότε είναι αναμενόμενο να πληγεί και το ξηρό φορτίο στη μεταφορά· εξαιρώ το ψυχόμενο φορτίο όπως είναι φρούτα, κατεψυγμένα ή συντηρούμενα αγροτικά προϊόντα όπου η εικόνα είναι καλύτερη. Επιπλέον υπάρχουν και ξένοι οδηγοί που μεταφέρουν με το ίδιο κόμιστρο αλλά χωρίς την επιβάρυνση με το ΦΠΑ, καθώς και ζητήματα νομικά, οικονομικά κ.ά.

Ο Βερ. Χέρμαν στη ράμπα της αποθήκης του στο Κορωπί. Επένδυσε χρήματα σε εγκαταστάσεις κι εξοπλισμό σε μια εποχή που ελάχιστοι είχαν «τοποθετηθεί» στην περιοχή. Δεν το μετάνιωσε.

Πώς βλέπετε τις σιδηροδρομικές μεταφορές;

– Το τρένο έχει πλέον καθιερωθεί σαν μέσο μεταφοράς, και στο μέλλον θα ανέβει η αξία του. Το Intermodal είναι πολύ της μόδας, ενώ οι οδικές μεταφορές μέσω των Βαλκανίων αποφεύγονται αυτό το διάστημα. Από την άλλη πλευρά, όμως, το ελληνικό φορτηγό αυτοκίνητο είναι γρήγορο, αξιόπιστο και σχετικά φθηνό· μέσα σε τρεις ημέρες φτάνουμε στη Γερμανία.

Η πολιτική τιμών του τρένου δεν είναι ακόμα αρκετά ελκυστική για τους διαμεταφορείς. Η επιλογή του τρένου είναι πολιτικό θέμα και συνδέεται και με την οικολογική ευαισθησία. Η Ελλάδα βρίσκεται μεν στην άκρη της Ευρώπης και δεν έχει παράδοση στις σιδηροδρομικές μεταφορές. Σε λίγο καιρό όμως θα είναι και αυτό ένα σημαντικό μέσο μεταφοράς παράλληλα στο φορτηγό αυτοκίνητο.

Τι γίνεται στο εξωτερικό; Τι σας λένε απ’ έξω;

– Η εντύπωση από την καθημερινότητά μου είναι ότι οι ξένοι συναλλασσόμενοι σε χώρες όπως π.χ. η Γερμανία, η Γαλλία, η Δανία κ.ά. που ζουν σε ένα αρμονικό επιχειρηματικό περιβάλλον, δεν μπορούν να καταλάβουν και να νιώσουν το πόσο υποφέρουμε στην Ελλάδα· το τι «βαρύ φορτίο» κουβαλάμε. Το βλέπω διαβάζοντας τα e-mail τους ή κουβεντιάζοντας μαζί τους στο τηλέφωνο.

Δεν τους είναι εύκολο να καταλάβουν ότι για να κερδίσει ο αυτοκινητιστής ή ο διαμεταφορέας στην Ελλάδα έναν πελάτη, θα πρέπει να μειώσει την τιμή ναύλου σχεδόν σε επίπεδο κόστους και ότι ίσως θα πληρωθεί μετά από πολλούς μήνες (και αν...!). Δεν το ζούνε· αντιθέτως μας ρωτάνε «πώς μπορούμε να αυξήσουμε τις δουλειές;» κι αναγκάζεται κανείς να τους εξηγήσει ότι ο κόπος είναι δυσανάλογα μεγάλος και ότι η πραγματική κατάσταση είναι τελείως διαφορετική από αυτή που φαντάζονται.

Τι μπορεί να πάει στραβά στην ημέρα του Βέρνερ Χέρμαν; Ο καιρός; Οι απεργίες;

– Τα καιρικά φαινόμενα αντιμετωπίζονται, οι απεργίες είναι μέσα στο πρόγραμμα· εκείνο που δεν αντιμετωπίζεται εύκολα είναι ψυχικές και σωματικές αρρώστιες. Ένας παράγοντας που προκαλεί ψυχικές αρρώστιες είναι και το ελληνικό Δημόσιο και ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζει τον πολίτη και την ιδιωτική πρωτοβουλία· εκείνους δηλαδή που το συντηρούν οικονομικά.

Επιτρέψτε μου παρακαλώ να μην μπω σε λεπτομέρειες για το πώς μας αντιμετωπίζει το Δημόσιο (ΣΔΟΕ, εφορία και ΙΚΑ). Προσβάλλει και εκβιάζει τον σοβαρό επιχειρηματία, είτε είναι μικρός είτε μικρομεσαίος, σε σημείο που να αναρωτιέται κανείς μήπως θέλει να κλείσουμε τις επιχειρήσεις και να διώξουμε τους υπαλλήλους σταματώντας τις δραστηριότητες. Αυτά σε εποχή κρίσης, για την οποία το Δημόσιο είναι τουλάχιστον συνυπεύθυνο.

Πού θα πάει η Intercontor; Βρίσκεται σε άμυνα; Έχει σχέδια;

– Δεν είμαστε σε άμυνα, και τα ανοδικά οικονομικά στοιχεία των τελευταίων τριών χρόνων το αποδεικνύουν. Περάσαμε σε επίθεση στην αγορά παίρνοντας σημαντικές αποφάσεις, αφού σταθμίσαμε τις εξελίξεις του οικονομικού μας περιβάλλοντος. Τα σχέδιά μας ακολουθούν τα σχέδια των πελατών μας. Αυτούς παρακολουθούμε για να σχηματίσουμε εικόνα για το τι πρέπει να κάνουμε.

Παρακολουθούμε τις συνεργασίες των πελατών μας, τους όρους πληρωμής τους, τις απαιτήσεις τους. Είμαστε πλέον σε θέση να μεταφέρουμε εμπορεύματα από ένα μικρό «φοιτητικό» πακέτο έως έναν αξονικό τομογράφο ή κρεμαστά ρούχα από ή προς όποια χώρα επιθυμεί ο πελάτης.

Ο κ. Μπαρμπαγιάννης λέει ότι ο κλάδος σας μερικές φορές λειτουργεί σαν τράπεζα.

– Είναι γεγονός ότι παίζουμε πολλές φορές το ρόλο μιας τράπεζας, όπως σωστά παρατηρεί ο κύριος Μπαρμπαγιάννης. Αυτό δεν είναι κάτι καινούργιο όμως · πάντα λειτουργούσαμε –δυστυχώς– έτσι. Πιστεύω πως 2-3 μήνες πίστωση είναι αρκετή. Έτσι είναι και στο εξωτερικό. Τιμολόγια του διαμεταφορέα που είναι να εξοφληθούν μετά από τέσσερις μήνες τα θεωρώ επισφαλείς απαιτήσεις, κι επηρεάζουν αρνητικά τη ρευστότητα της επιχείρησης· τη θέτουν σε κίνδυνο.

 

Γιατί το λέτε έτσι;

– Το αναφέρω έτσι, διότι υπάρχουν ακόμη ορισμένοι εισαγωγείς και εξαγωγείς που δεν γνωρίζουν το επάγγελμά μας και δεν κατανοούν ότι έχουμε πραγματοποιήσει επενδύσεις σε κτίρια, αποθήκες και εξοπλισμό αποθηκών· ότι έχουμε βάλει το χέρι βαθιά στις τσέπες μας. Δεν είμαστε –όπως παλαιότερα ίσως– ένα πρακτορείο μικρό που ζει από τα «πρακτορειακά δικαιώματα» και μόνο. Έχουμε γίνει ένα εργοστάσιο παραγωγής υπηρεσιών.

Επίσης δεν γνωρίζουν ότι το ποσοστό του κέρδους μας είναι κάτω του 1% του τζίρου μας· είναι αστείο... Ακόμα και τα ποσοστά καθαρού κέρδους από τις υπηρεσίες logistics έχουν πέσει σημαντικά. Πράγματι «στηρίζουμε» την αγορά ζητώντας τα χρήματά μας με καθυστέρηση, μια και οι τράπεζες δεν προσφέρουν καμία βοήθεια. Είναι ανύπαρκτες.

Κύριε Hermann πως τα πάτε με τους γείτονές μας τους Τούρκους;

 Με την Τουρκία μπορούμε να κάνουμε πολλές δουλειές. Η εταιρεία μας έχει αρκετές συναλλαγές με τη γειτονική χώρα. Ήδη υπάρχουν και τουρκικές επενδύσεις στην Ελλάδα.

Είναι μία γεωγραφικά και πληθυσμιακά πολύ μεγάλη χώρα, και πολλές δεκαετίες τώρα κοιτάζει προς την Ευρώπη. Ειδικά οι Τούρκοι της Γερμανίας επηρεάζουν με καλές πρακτικές τον εσωτερικό πληθυσμό, και η χώρα εκσυγχρονίζεται. Οι Τούρκοι του σήμερα είναι εργατικοί και φιλόξενοι. Αγαπάνε τους Έλληνες και παράγουν πολλά προϊόντα. Ο συνδικαλισμός τους είναι διαφορετικός από τον ελληνικό· ο εργοδότης και η θέση εργασίας αντιμετωπίζονται διαφορετικά.

Επίσης η γεωγραφική θέση της Τουρκίας είναι επίσης προνομιακή και μπορούμε να επωφεληθούμε ο ένας από τον άλλο και στον τομέα του τουρισμού. Θα μπορούσαμε να είχαμε πολλαπλάσιους Τούρκους επισκέπτες αν δεν ζητούσαμε να υποβάλλονται σε τόσες πολλές και ακριβές διατυπώσεις».      

Σημαντικής αξίας αξονικοί τομογράφοι στις αποθήκες της Intecontor αναμένεται να προωθηθούν προς χώρες της κεντρικής Ευρώπης και των Βαλκανίων.

Η Ρωσία εξελίσσεται σε σημαντικό εμπορικό εταίρο της Ελλάδας…

Ήδη γίνονται μεταφορές από και προς τη Ρωσία, αλλά σε περιορισμένη κλίμακα. Αντίθετα ο τουρισμός με τη Ρωσία είναι προχωρημένος, ειδικά με τη βόρεια Ελλάδα. Κάποιες μεταφορές γίνονται βάσει συγκεκριμένης ζήτησης, όπως και με τα κράτη της Βαλτικής, την Ουκρανία και το Καζαχστάν. Είναι χώρες στα πρώιμα στάδια του καπιταλισμού, όπου τώρα δημιουργείται εκεί μεσαία τάξη με ισχυρά εισοδήματα. Χρήματα έχουν προς το παρόν οι λίγοι. Σιγά - σιγά θα αποκτούν εισοδήματα και οι πολλοί· θα περάσουν όμως χρόνια.

Για την Ελλάδα είναι χώρες ενδιαφέρουσες για την εξαγωγή αγροτικών προϊόντων και παροχής τουριστικών υπηρεσιών. Η Ρωσία στηρίζει το εξαγωγικό της εμπόριο στον ορυκτό πλούτο, ειδικά στο αέριο. Αργότερα η κοινωνική δομή της θα μοιάζει με εκείνη των άλλων ανατολικοευρωπαϊκών χωρών. Πάντως η αγοραστική της δύναμη αυξάνεται».

 L&M Τι γνώμη έχετε για την Κίνα; Φαίνεται πως ο ρυθμός ανάπτυξης πέφτει και πως η κοινωνία αλλάζει εκεί…

Στην Κίνα δημιουργείται σήμερα μια μεγάλη μέση κοινωνική τάξη, η οποία έχει αποκτήσει έσοδο για κατανάλωση. Με τη νέα αγοραστική της δύναμη έχει αρχίσει να αγοράζει, βεβαίως πάντα με «πολιτικούς» λόγους στις επιλογές της: πρώτα από τις ΗΠΑ, μετά από την Ευρώπη και ειδικά από τη Γερμανία και κατόπιν οι υπόλοιποι.

Ίσως ο ρυθμός ανάπτυξης να πέσει μερικές μονάδες, αλλά με τις θεσμικές αλλαγές που θα κάνει η κινεζική κυβέρνηση για να δημιουργήσει ένα σοσιαλιστικό - καπιταλιστικό μοντέλο αγοράς θα έχουν πάλι μία εξαιρετική ανάπτυξη. Το πρόβλημά τους είναι ενεργειακό και ίσως υπάρξουν προστριβές με την Ινδία μελλοντικά.

Εσείς δουλεύετε με την Κίνα εισάγοντας κυρίως. Τι λέτε, όμως; Μπορούμε να εξάγουμε;

– Βεβαίως. Ήδη κινούνται κάποια προϊόντα καταναλωτικά όπως το ελαιόλαδο. Θα είναι το κρασί το επόμενο προϊόν; Θα είναι τα φρούτα σε μια τέτοια μεγάλη απόσταση; Υπάρχει έντονος προβληματισμός και ελπίδα, και μπορώ να σας πω ότι όλες οι χώρες αντιμετωπίζουν το θέμα της εξαγωγής με ιδιαίτερη προσοχή.

Γεγονός είναι ότι η νέα καταναλωτική κοινωνία της Κίνας θέλει πλέον εκείνη την τροφή όπως τη γνωρίζουμε εμείς στην Ευρώπη. Η Ελλάδα πρέπει να προσφέρει εκεί τα αγροτικά της προϊόντα. Βέβαια αυτό θα έχει σαν συνέπεια την αύξηση των τιμών, λόγω της αυξημένης ζήτησης.

 

 

ΟΔΙΚΕΣ

ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΚΑΡΤΕΣ ΕΥΦΥΟΥΣ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΤΑΧΟΓΡΑΦΟΥ

Εντός του Αυγούστου 2019 αναμένεται να ξεκινήσει η προμήθεια καρτών ψηφιακού ταχογράφου, σύμφωνα με εγκύκλιο που εκδόθηκε από τον γενικό γραμματέα του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών κ. Θάνο Βούρδα....

ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ: ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΧΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ

Οι τελευταίες εξελίξεις στο χώρο του after sales και οι νέες τεχνολογίες της “Volvo Trucks” ήταν τα θέματα που αναπτύχθηκαν κατά τη διάρκεια του συνεδρίου, που πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία «Αδελφ...

ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΣΤΕΝΗ Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ PTL - NESTLE

Την επέκταση της συνεργασίας με την εταιρεία “Nestle” ανακοίνωσε η εταιρεία μεταφορών «Papageorgiou Transports & Logistics» (PTL)....

Κλείσιμο [X]