ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ LOGISTICS

ΚΩΣΤΑΣ ΛΑΜΠΡΟΥ [METRON LOGISTICS ]: EΓΚΑΙΡΗ ΚΑΙ ΣΩΣΤΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ, ΠΑΝΤΟΥ

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 08/09/2014

 

Η ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΚΑΙ Η ΔΙΑΝΟΜΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΕΝΟΣ ΕΜΠΕΙΡΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΜΙΑΣ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ Η ΟΠΟΙΑ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΙ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΤΩΝ LOGISTICS.

Ο Κώστας Λάμπρου είναι γνώριμη φυσιογνωμία στο χώρο των logistics κι έχει μακρά εμπειρία στη διαχείριση μεγάλων και απαιτητικών πελατών· και, μάλιστα, από διαφορετικές προϊοντικές κατηγορίες. Εδώ και μερικούς μήνες έχει αναλάβει τη διεύθυνση ανάπτυξης στην εταιρεία Metron Logistics. Στο portfolio της εταιρείας ανήκουν σημαντικοί πελάτες που δραστηριοποιούνται (και) στο εμπόριο ηλεκτρικών συσκευών, και με αυτή την αφορμή τον επισκεφτήκαμε στον Ασπρόπυργο.

 L&M Ποιοι είναι οι σημαντικότεροι συνεργάτες σας από το χώρο των ηλεκτρικών συσκευών και ποιο το εύρος των εργασιών που εκτελείτε για αυτούς;

– Κώστας Λάμπρου Η Metron έχει ένα από τα πιο εκτεταμένα δίκτυα διανομής προϊόντων στην Ελλάδα, έχοντας αποκλειστική συνεργασία με αντιπροσώπους σε όλη σχεδόν την επικράτεια. Στα πλαίσια αυτά την έχουν εμπιστευθεί σημαντικές επιχειρήσεις του χώρου των ηλεκτρικών συσκευών, όπως η «Nippon - Μαυρογένης», το «Πλαίσιο» και η «Κολομβούνης». Ιδιαίτερα για το «Πλαίσιο» και τον «Κολομβούνη» εκτελούμε παραδόσεις B2C, που σημαίνει ότι παραδίδουμε σε κάθε σημείο της ελληνικής επικράτειας. Και οι τρεις παραπάνω πελάτες μας αποτελούν ένα σημαντικό μέρος του συνολικού μας έργου.

Ποια είναι η ιδιαιτερότητα της αποθήκευσης των συγκεκριμένων προϊόντων και πώς έχετε ρυθμίσει τη χωροθέτησή τους μέσα στην αποθήκη;

– Οι ηλεκτρικές συσκευές είναι γενικά προϊόντα που δεν έχουν ομοιόμορφα τυποποιημένες διαστάσεις κι έχουν υψηλό κόστος. Έτσι, δεν είναι πάντοτε εφικτή η αποθήκευσή τους σε ευρωπαλέτες, ενώ η διαχείρισή τους έχει αρκετές ιδιαιτερότητες, λόγω μεγέθους. Μεγάλη όμως είναι η ιδιαιτερότητα στη διανομή τους, ιδιαίτερα για τις περιπτώσεις B2C.

Πώς δουλεύετε τις παραγγελίες και ποια είναι τα σημεία που έχουν ιδιαίτερη σημασία κατά την εκτέλεσή της;

– Οι πελάτες μας στέλνουν τις παραγγελίες ηλεκτρονικά μέχρι κάποια ώρα της ημέρας, ενώ η προετοιμασία της παραγγελίας γίνεται το απόγευμα. Οι παραδόσεις γίνονται την επόμενη ημέρα. Γενικά υπάρχει εποχικότητα· το καλοκαίρι και το χειμώνα αυξάνεται πολύ η ζήτηση π.χ. για τα κλιματιστικά. Για τις άλλες συσκευές υπάρχει κάποια έξαρση προς το τέλος του έτους, την περίοδο των εορτών.

Ποιες είναι οι κύριες δυσκολίες που αντιμετωπίζετε στη διανομή και τι είναι αυτό που «φοβάστε» όταν ξεκινάει μια νέα ημέρα στην αποθήκη;

– Λόγω του πολύ εκτεταμένου δικτύου μας σε όλη την Ελλάδα, με 42 πολύ έμπειρους τοπικούς αντιπροσώπους, δεν θεωρώ ότι έχουμε ιδιαίτερες δυσκολίες στη διανομή. Η μεγαλύτερη πρόκληση που έχουμε είναι να μπορούμε να παραδίδουμε έγκαιρα σε δυσπρόσιτους οικισμούς ανά την Ελλάδα –ορεινούς και νησιωτικούς– π.χ. μια ηλεκτρική συσκευή, έναν εκτυπωτή ή μια τηλεόραση που μας παραγγέλνονται μέσα από τα on-line καταστήματα των πελατών μας,. Το να μπορέσεις να εκτελέσεις σωστά και έγκαιρα μια τέτοια παραγγελία είναι δύσκολο, αλλά τελικά το αντιμετωπίζουμε με επιτυχία, λόγω του πολύ πυκνού δικτύου συνεργατών μας.

Ποια είναι η πολιτική της εταιρείας για τα ζητήματα των ατυχημάτων, των επιστροφών ή των αστοχιών;

– Η Metron έχει μεγάλη εμπειρία στη διαχείριση ευαίσθητων εμπορευμάτων. Είμαστε άλλωστε το κέντρο διανομής ειδών υγιεινής πολύ μεγάλης πολυεθνικής εταιρείας· μπορείτε να καταλάβετε τη δυσκολία χειρισμού τέτοιων ειδών από πορσελάνη. Επομένως, δεν τίθεται ζήτημα ατυχημάτων και άλλων αστοχιών. Φυσικά, στους μεγάλους όγκους εμπορευμάτων που διακινούμε υπάρχουν και μεμονωμένα περιστατικά καθυστερήσεων ή ακόμη πιο σπάνια απωλειών. Για αυτές τις εξαιρέσεις υπάρχει όμως… η ασφαλιστική κάλυψη των Lloyd’s.

Ποια είναι η δυσκολότερη στη διαχείριση ηλεκτρική συσκευή;

– Οι δυσκολότερες στη διαχείριση συσκευές είναι οι επαγγελματικές αντλίες θερμότητας, που έχουν μεγάλο όγκο και μεγάλο βάρος, καθώς και οι μεγάλες τηλεοράσεις –πάνω από 40 ίντσες– που έχουν μεγάλο μήκος και φυσικά είναι πολύ ακριβές.

O Κώστας Λάμπρου της Metron Logistics, διευθυντής ανάπτυξης στη δυναμική εταιρεία logistics.

 

 

ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ

ΝΕΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ ΑΠΟΘΗΚΩΝ ΤΗΣ ΒΙΕΜΕΤ Γ. ΤΙΤΟΠΟΥΛΟΣ ΑΕΒΕ

Με το νέο πρότυπο ΕΝ ISO 9001:2015 του Διεθνούς Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητος επαναπιστοποιήθηκε πρόσφατα η ΒΙΕΜΕΤ Γ. Τιτόπουλος ΑΕΒΕ. Η επαναπιστοποίηση από τον διεθνή και πλέον αξιόπιστο οργανισμ...

ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΥΛΗ Ο ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΘΡΙΑΣΙΟ, ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΡΤΙΟ 2019 ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΕΤΑΙ Η ΕΓΚΑΙΝΙΑΣΗ ΤΟΥ

Ψηφίστηκε από την ολομέλεια της Βουλής η σύμβαση για το εμπορευματικό κέντρο στο Θριάσιο, η οποία προβλέπει ότι έκταση περίπου 566 στρεμμάτων, ιδιοκτησίας της ΓΑΙΑΟΣΕ, παραχωρείται για 60 έτη προς εκ...

ΤΡΕΙΣ ΙΔΑΝΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΑΛΕΤΟΦΟΡΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΦΟΙ ΒΟΥΡΛΟΥΜΗ Α.Ε.Β.Ε.

Από το 1967 η ΑΦΟΙ ΒΟΥΡΛΟΥΜΗ Α.Ε.Β.Ε. συγκαταλέγεται ανάμεσα στις κορυφαίες εταιρείες στο χώρο των ανυψωτικών περονοφόρων και των μηχανημάτων έργου. Εδώ και επτά χρόνια, μάλιστα, έχει την αποκλειστική...

Κλείσιμο [X]