ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ LOGISTICS

ΓΡΑΜΜΗ 4 ΜΕΤΡΟ: 12 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΝΕΑΣ ΥΠΟΓΕΙΑΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΜΕ 14 ΣΤΑΘΜΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ…

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 26/09/2014

 

Η ελληνική κυβέρνηση για του υπουργού Μεταφορών και Υποδομών Μιχάλη Χρυσοχοϊδη, παρουσίασε  αυτή την εβδομάδα ένα νέο μεγάλο έργο, την επέκταση του Μετρό της Αθήνας με τη δημιουργία μιας νέας γραμμής, της υπ. Αριθ. 4 η οποία θα συνδέει Γαλάτσι, Ιλίσια μέσω Καισαριανής και Ζωγράφου έως το Γουδί. Πρόκειται για υπόγεια γραμμή μήκους 12 χλμ. με 14 σταθμούς. Για να το απολαύσουμε όμως θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι τουλάχιστον το 2022.

Ο υπουργός χαρακτήρισε το νέο έργο «επένδυση στην καρδία της Αθήνας» αλλά παραδέχτηκε ότι  το συγκεκριμένο έργο ανασύρθηκε ως «ξεχασμένο σχέδιο από τα συρτάρια του εφησυχασμού, της παραίτησης και της ηττοπάθειας», η οποία προφανώς χρεώνεται σε όλες τις προηγούμενες κυβερνήσεις.

Ο υπουργός συσχέτισε την ανακοίνωση του νέου έργου με τη νέα πολιτική του φορέα των  Συγκοινωνιών Αθήνας , με μειωμένο εισιτήριο, με νέες δυνατότητες συνδυασμού των μεταφορικών μέσων, πολιτική η οποία σύμφωνα με την πρόβλεψή του  θα ολοκληρωθεί σε δυο χρόνια με την τηλεματική και το ηλεκτρονικό εισιτήριο, με ασύρματο διαδίκτυο σε όλο το δίκτυο των σταθμών.

«Το μετρό, είναι η ραχοκοκαλιά αυτής της πολιτικής. Όλοι οι δρόμοι θα οδηγούν στο μετρό, τα τρόλεϊ, τα λεωφορεία. Είναι το πιο αξιόπιστο, παραγωγικό, οικολογικό μέσο που έχουμε. Χρειάζεται λοιπόν να το ενισχύσουμε. Πρόκειται στο σύνολό του για ένα τεράστιο έργο προϋπολογισμού 1.3 δισ. ευρώ» σχολίασε ο υπουργός.

Στο σύνολό του το έργο θα έχει μια νέα αυτόματη γραμμή χωρίς οδηγούς στους συρμούς, με μήκος 33 χλμ. και 30 νέους σταθμούς. Θα υπάρχουν 5 σταθμοί μετεπιβίβασης προς τις Γραμμές 1, 2 και 3, θα διακινούνται 530.000 επιπλέον επιβάτες / ημέρα, θα αποφευχθούν  91.000 μετακινήσεις με ΙΧ ημερησίως και προβλέπεται  μείωση κατά 480 τόνους ημερησίως του CO2 που εκλύεται στην ατμόσφαιρα της πόλης. Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 3,3 δισ. ευρώ το οποίο θα υλοποιηθεί σε  πέντε φάσεις (5 τμήματα), με πρώτο αυτό που παρουσιάστηκε, το τμήμα «Άλσος Βεϊκου – Γουδή».

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε η διοίκηση του Αττικό Μετρό, η προγραμματισμένη ημερομηνία διεξαγωγής του διαγωνισμού είναι το φθινόπωρο του 2015 και το χρονοδιάγραμμα κατασκευής  είναι 84 μήνες (7 χρόνια) από την υπογραφή της σύμβασης, δηλ. ολοκλήρωση έως το τέλος του 2022.

 

 

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ Κ. ΓΙΑΝΝΗ ΠΛΑΚΙΩΤΑΚΗ ΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΕΥΡΩΠΑΙΑ ΕΠΙΤΡΟΠΟ VIOLETA BULC

Το ρόλο της ναυτιλίας στην ευρωπαϊκή οικονομία, αλλά και στο ευρωπαϊκό και παγκόσμιο δίκτυο μεταφοράς αγαθών και στην ενίσχυση των παραμέτρων εκείνων που αναδεικνύουν αυτόν το ρόλο, υπογράμμισε ο Υπου...

ΠΛΩΡΗ ΤΟΥ ΟΛΠ ΓΙΑ ΠΡΩΤΙΑ ΣΤΗ ΜΕΣΟΓΕΙΟ

Σπάζοντας το όριο των 5 εκατ. TEU, ο Οργανισμός Λιμένα Πειραιά έρχεται πολύ κοντά στην πρώτη θέση στη Μεσόγειο στον τομέα της μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων....

ΣΕΒ: ΣΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΔΙΕΙΣΔΥΣΗΣ ΣΕ ΞΕΝΕΣ ΑΓΟΡΕΣ

Με τη συμμετοχή υψηλόβαθμων στελεχών από επιχειρήσεις – μέλη του, πραγματοποιήθηκε στα γραφεία του ΣΕΒ (Τετάρτη, 30/10/2019), το εργαστήριο ExportReady Master με θέμα: «Στρατηγικές και Πρακτικές Διείσ...