ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ LOGISTICS

"ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ"

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 06/11/2014

 

Συγγραφείς: Μάρω Βλαχοπούλου & Σέργιος Δημητριάδης

Εκδόσεις: Εκδόσεις Rosili 2014

 

Δύο από τους καλύτερους Έλληνες πανεπιστημιακούς στον τομέα των ερευνών για το marketing και την καταναλωτική συμπεριφορά, υπογράφουν ένα ογκώδες και ακαδημαϊκού επιπέδου έργου, το οποίο προσανατολίζει τον αναγνώστη, φοιτητή ή στέλεχος επιχείρησης στο μεγάλο, αχανές και αγεωγράφητο ακόμα πέλαγος του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Η Μάρω Βλαχοπούλου είναι καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, ενώ ο Σέργιος Δημητριάδης είναι αναπληρωτής καθηγητής στο Ο.Π.Α. Και οι δυο τους αρθρογραφούν συχνά σε ελληνικά και διεθνή περιοδικά, επιμελούνται σημαντικές έρευνες και αναλύουν επιχειρηματικά case studies. Άλλωστε το βιβλίο βρίθει παραδειγμάτων από τη ζώσα αγορά.

Γιατί όμως ένα τέτοιο βιβλίο είναι τόσο σημαντικό στις μέρες μας –μέρες κρίσης, υποχώρησης των πωλήσεων και αναδιάταξης της καταναλωτικής συμπεριφοράς; Μα γιατί οι μεγαλύτεροι retailers του κόσμου στρέφουν πλέον τις δυνάμεις τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο και ανασυντάσσουν όχι μόνο τις καμπάνιες μάρκετινγκ αλλά και την ίδια την παραγωγική δομή τους –καθώς και την εφοδιαστική αλυσίδα τους–, προς το Internet.

Η εκθετική ανάπτυξη της τεχνολογίας –και ειδικότερα των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας– μετασχηματίζουν τον τρόπο με τον οποίο οργανισμοί και επιχειρήσεις αλληλεπιδρούν με πελάτες, προμηθευτές και συνεργάτες, καθιστώντας πλέον την έννοια του ηλεκτρονικού επιχειρείν ένα αναπόσπαστο και συνεχώς αυξανόμενο μέρος του συνολικού επιχειρείν.

Στο παρόν έργο, το οποίο φέρει τον υπότιτλο «Καινοτόμα μοντέλα σε ψηφιακό περιβάλλον», προσφέρεται μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στο σχεδιασμό, στην υλοποίηση και στη βελτίωση της στρατηγικής ηλεκτρονικού επιχειρείν και μάρκετινγκ, καθώς και στη μέτρηση της αποτελεσματικότητας αυτής. Στα κύρια στοιχεία, δηλαδή, που επιθυμούν να έχουν στα χέρια τους οι σύγχρονοι marketers.

Το έργο χωρίζεται σε 10 κεφάλαια: 1) Το ψηφιακό περιβάλλον και το μάρκετινγκ. 2) Συμπεριφορά καταναλωτή στην ψηφιακή εποχή. 3) Έρευνα αγοράς και διαχείριση πληροφοριών. 4) Στρατηγικός προγραμματισμός ψηφιακής επιχειρηματικής δράσης. 5) Καινοτόμα επιχειρηματικά μοντέλα και μάρκετινγκ. 6) Δημιουργία αξίας: προϊόντα, υπηρεσίες, περιεχόμενο. 7) Δημιουργία εσόδων και τιμολόγηση στο διαδίκτυο. 8) Πολυκαναλική διανομή και πωλήσεις. 9) Επικοινωνία-προβολή στο ψηφιακό περιβάλλον. 10) Μέτρηση αποτελεσματικότητας ηλεκτρονικού επιχειρείν και μάρκετινγκ.

Το βιβλίο καλύπτει όλες τις πτυχές της εφαρμογής του ηλεκτρονικού επιχειρείν μέσα σε μία επιχείρηση, παρέχοντας τόσο τα θεωρητικά θεμέλια –με εκτεταμένη βιβλιογραφία και συνδέσμους στο διαδίκτυο για περαιτέρω μελέτη– όσο και πληθώρα πρακτικών εφαρμογών, μέσα από παραδείγματα και μελέτες περίπτωσης που καταδεικνύουν την αποτελεσματικότητα διαφόρων μεθοδολογιών, τεχνικών και μοντέλων στην πράξη.

 

 

ΑΠΟΨΕΙΣ

ΔΗΜ. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ: «ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΥΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ, ΑΛΛΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΧΕΔΙΟ!»

Ο κ. Τριανταφύλλου απαντά με σοβαρότητα και ευθείες κουβέντες σε κάθε ερώτημα που του έθεσε το “L&M”....

ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΘΕΝΤΑ ΝΟΜΟ

O νόμος 4302/2014, νόμος εφοδιαστικής (Logistics) χαρακτηρίζει δραστηριότητες, επιχειρήσεις και ορίζει τις βασικές λειτουργίες της. Όπως, όμως...

ΕΠΙ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΡΑ …ΠΕΝΤΕ

Τοποθετήθηκαν τα κόμματα στο σχέδιο νόμου για την εφοδιαστική. Η Νέα Δημοκρατία, το ΠΑΣΟΚ, οι Ανεξάρτητοι Βουλευτές και η ΔΗΜΑΡ επικροτούν το...

Κλείσιμο [X]