ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ LOGISTICS

ΔΙΟΔΙΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ- Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΥΠΕΡΑΜΥΝΕΤΑΙ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 21/11/2014

 

Όχι μόνο δεν έκανε πίσω ο υπουργός μεταφορών Μιχάλης Χρυσοχοϊδης στις αιτιάσεις εκατομμυρίων οδηγών ότι η κίνηση ιδιωτικών και επαγγελματικών οχημάτων στις εθνικές οδούς είναι πλέον μια πολύ ακριβή υπόθεση, αλλά υπεραμύνθηκε της πολιτικής του ελληνικού κράτους για τα διόδια επικαλούμενος μάλιστα την ανάγκη είσπραξης χρημάτων για την αποπληρωμή των εργολάβων που έχουν κατασκευάσει τα συγκεκριμένα έργα. Μάλιστα άφησε να εννοηθεί ότι και η συντήρηση των συγκεκριμένων δρόμων θα αντιμετωπίσει προβλήματα, με κίνδυνο πρόκλησης ατυχημάτων, σε περίπτωση που δεν υπάρχει ικανοποιητική ροή εσόδων.

Οι συγκεκριμένες δηλώσεις έγιναν στην Επιτροπή Δημοσίων Επιχειρήσεων, Τραπεζών, Οργανισμών Κοινής Ωφέλειας και Φορέων Κοινωνικής Ασφάλισης, στη Βουλή, με θέμα την ακρόαση του προτεινόμενου από τον υπουργό ΥΠΟΜΕΔΙ για διορισμό στις θέσεις του προέδρου του Δ. Σ. και του διευθύνοντος συμβούλου της «Εγνατία Οδός Α.Ε.»

«Στην Εγνατία έχουμε κάθε χρόνο έσοδα 38 εκατ., έξοδα 68 εκατ. και ένα δάνειο 180 εκατ. ευρώ. Συνεπώς, πρέπει να αποφασίσουμε τί θα κάνουμε, ποιός θα πληρώνει την συντήρηση της Εγνατίας. Αυτή τη στιγμή η Εγνατία θέλει 70 εκ. για να γίνει μια βαριά συντήρηση το επόμενο χρονικό διάστημα, για να είναι ασφαλής αυτοκινητόδρομος. Χρειάζονται επίσης πόροι για την  εγκατάσταση διοδίων, χρειάζεται συνολικά να τοποθετήσουμε πολλά χρήματα, ώστε να είναι ο δρόμος κερδοφόρος και ασφαλής».

Για το ζήτημα των διοδίων ο υπουργός δήλωσε συγκεκριμένα: «πρέπει να συμφωνήσουμε κατά την γνώμη μου στο εξής, σε σχέση με το πρώτο που είπα: δεν μπορούν να πληρώνουν ένα δημόσιο αγαθό - εκτός από την υγεία, την παιδεία και την προστασία των αδυνάτων στη χώρα- τη χρήση δηλαδή των δρόμων, οι συνταξιούχοι, οι μη χρήστες, άνθρωποι που δεν έχουν την δυνατότητα να ταξιδεύουν και να μην πληρώνουν οι νταλίκες, που κυκλοφορούν, τα φορτηγά, τα Ι.Χ. αυτοκίνητα. Με αυτό που κάναμε σήμερα, με την αναλογική δηλαδή χρέωση, αποκαθιστούμε τη δικαιοσύνη. Ο κάθε πολίτης πληρώνει αυτό, το οποίο διατρέχει και αποτελεί την απαρχή για την χρήση των αυτοκινητοδρόμων στη χώρα μας».

 

 

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

OΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑ ΣΕ SMART CITIES ΣΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ 3ΗΣ “VERDE.TEC”

Δυναμικές συμμετοχές από επιχειρήσεις, οργανισμούς τοπικής αυτοδιοίκησης, περιφέρειες, δημοτικές επιχειρήσεις ύδρευσης και φορείς διαχείρισης στερεών αποβλήτων. Ιδέες και λύσεις για τη δημιουργία «έ...

ΑΥΞΗΣΗ ΕΞΑΓΩΓΩΝ ΚΑΙ ΕΙΣΑΓΩΓΩΝ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΟΚΤΑΜΗΝΟ 2018, ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΟΣ

Αισιόδοξα είναι τα μηνύματα της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής για τις εμπορευματικές συναλλαγές το πρώτο οκτάμηνο του 2018, όπου καταγράφεται αύξηση των εξαγωγών κατά 17,6% και των εισαγωγών κατά 9%, με...

ΣΕΒΕ: ΑΛΛΑΓΗ ΕΠΩΝΥΜΙΑΣ ΜΕ ΣΗΜΑΣΙΑ

Στη μετονομασία του Συνδέσμου Επιχειρηματιών Βορείου Ελλάδος (ΣΕΒΕ) σε Σύνδεσμο Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος (και στην αγγλική γλώσσα «GREEK EXPORTERS’ ASSOCIATION») προχώρησε η διοίκηση του Συνδέσμου, ...

Κλείσιμο [X]