ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ LOGISTICS

ΡΙΖΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΙΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

Ημερομηνία Δημοσίευσης: 06/09/2017

 

Με συνοπτικές διαδικασίες και κατά παραγγελία των δανειστών, καταργούνται διατάξεις που διέπουν την άσκηση της δραστηριότητας του οδικού μεταφορέα εμπορευμάτων με το άρθρο 104 του πολυνομοσχεδίου για τα προαπαιτούμενα. Όπως θα διαβάσετε και στη σελίδα 8, το γεγονός αυτό έχει προκαλέσει οξείες αντιδράσεις από τους μεταφορείς.

Σύμφωνα με την αιτιολογική έκθεση του νομοσχεδίου:

* Με την παράγραφο 1 καταργείται ο περιορισμός της διενέργειας διεθνών μεταφορών μόνο με ΦΔΧ μεικτού βάρους άνω των 3,5 τόνων, όπως καταργείται και η διάκριση των μεταφορέων σε παλαιούς και νέους, προκειμένου να υπαχθούν όλοι σε ενιαίους κανόνες πρόσβασης και άσκησης του επαγγέλματος.

* Με τις παραγράφους 2 και 3 καταργείται ο περιορισμός της θέσης σε κυκλοφορία συγκεκριμένου αριθμού ρυμουλκουμένων ή ημιρυμουλκούμενων οχημάτων ανά ρυμουλκό, έτσι ώστε να γίνεται βέλτιστη αξιοποίηση του στόλου των ΦΔΧ.

* Με την παράγραφο 4 τροποποιείται η περίπτωση β΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 3 του ν. 3887/2010, ώστε η μίσθωση να γίνεται σύμφωνα με τον ισχύοντα ν. 4093/2012 (Α΄ 222).

* Με την παράγραφο 5 τροποποιείται η διάταξη της περίπτ. ββ. της υποπαρ. 4 της παραγράφου ΙΕ του ν. 4093/2012 (Α΄ 222), ώστε να παρέχεται μεγαλύτερη ευχέρεια μίσθωσης ΦΙΧ και βέλτιστη αξιοποίηση του στόλου των ΦΙΧ. Συγκεκριμένα, είναι δυνατή η μίσθωση οποιασδήποτε κατηγορίας ΦΙΧ, με την προϋπόθεση ότι το φορτηγό είναι κατάλληλο για τις διενεργούμενες μεταφορές από το μισθωτή.

* Με την παράγραφο 6 καταργείται ρητά η με αριθμ. Β1/13082/1410/2012 (Β’ 888) απόφαση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, όπως και η Υ.Α. με αριθμ. Β1/οικ/38810/3156/2014 (Β’ 1809).

* Με την παρ. 7 τροποποιείται η παράγραφος 3 του άρθρου 5 του ν. 3887/2010, ώστε η απόδειξη της οικονομικής επιφάνειας να γίνεται με ενιαίο τρόπο, ανεξαρτήτως του τύπου της μεταφορικής επιχείρησης (ατομική και κάθε είδους εταιρική μορφή), σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στο άρθρο 2 (με τίτλο «Ορισμοί», όσον αφορά τους τύπους των επιχειρήσεων) και στο άρθρο 7 (με τίτλο «Όροι σχετικοί με την απαίτηση οικονομικής επιφάνειας») του Κανονισμού 1071/2009 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 21ης Οκτωβρίου 2009, «σχετικά με τη θέσπιση κοινών κανόνων όσον αφορά τους όρους που πρέπει να πληρούνται για την άσκηση του επαγγέλματος του οδικού μεταφορέα και για την κατάργηση της οδηγίας 96/26/ΕΚ του Συμβουλίου». (ΕΕ L300 /2009).

 

 

ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ

Η COSCO ΜΠΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ PEARL

Σύμβαση με τον ΟΣΕ υπέγραψε η Piraeus Europe Asia Rail Logistics (PΕΑRL), εταιρεία συμφερόντων της κινεζικής COSCO που διαχειρίζεται τον ΟΛΠ και η οποία δραστηριοποιείται ήδη σε αγορές των Βαλκανίων ...

ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΔΕ&L ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Εσπερίδα με θέμα «Ασφαλής διακίνηση Επικινδύνων Εμπορευμάτων» και εισηγητές την κα. Κατερίνα Ματσούκα (εκπαιδεύτρια ΙΑΤΑ) και τους κ.κ. Γεώργιο Χαραλαμπόπουλο (GROUP SCIENCE) και Πάνο Δρούγκα (3S Safe...

ΟΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΤΩΝ LOGISTICS ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ ΣΤΟ ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΤΗΣ EEL

Ενδιαφέρουσες προτάσεις και ειδήσεις περιελάμβανε η ατζέντα του 22ου Πανελλήνιου Συνεδρίου της Ελληνικής Εταιρείας Logistics (EEL), που ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία την 1η Δεκεμβρίου. Με το συμβολι...

Κλείσιμο [X]